Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg og eksen har bestemt oss for å prøve igjen. I slutten av forholdet vårt hadde vi veldig lite sex fordi jeg ikke orket tanken. Dette pga en episode der han ikke hadde dusjet på en stund og likevel ville ha meg til å utføre oralsex på han. Jeg prøvde, men han luktet helt forferdelig, så måtte melde pass. Etter dette mistet jeg helt lysten på han. Men nå tror jeg at han har blitt mer renslig. Men fatter ikke hvordan jeg skal klare å se på oralsex med ham som noe godt? Får bare denne episoden i hodet mitt og blir kvalm.. Jeg har hatt sex med andre gutter i perioden hvor vi ikke var sammen. Da var ikke det å utføre oralsex noe problem i det hele tatt. Vil så gjerne glemme episoden, men tenker på det når jeg ser penisen hans, og når vi er på soverommet. What to do??
Gjest sjkdfkjfs Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Sørg for at dere tar en dusj sammen først, og prøv igjen! Kanskje synet vil endre seg etterhvert med flere gode erfaringer?
fabu Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 da vil jeg si at han bare er ekkel.. ikke dusjet på en "stund" er for meg noen dager. da da er det ikke det beste klima der nede på menn heller. fysj... jeg hadde aldr gjort det igjen på han om han ikke lærte og vaske seg. fortjener han ikke. at du orket.. nei renslighet lenge leve:)
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 da vil jeg si at han bare er ekkel.. ikke dusjet på en "stund" er for meg noen dager. da da er det ikke det beste klima der nede på menn heller. fysj... jeg hadde aldr gjort det igjen på han om han ikke lærte og vaske seg. fortjener han ikke. at du orket.. nei renslighet lenge leve:) Enig, at du orker! Æsj, en mann som lukter og ikke dusjer hver dag hadde jeg ikke ofret et minutt på.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 han tenker sikkert ikke. Si det rett ut i trynet på ham og ikke pynt på det. Om det ikke funker med dere to videre, så har du gjort ham en tjeneste med hensyn til andre kvinner og! Og så kan dere hoppe i dusjen begge to og begynne der. Du får egenhendig skrubbet ham rødflammet overalt med den såpa du foretrekker. (Lut?) FØR du begynner å "behandle" ham på noe vis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå