Gjest Squill Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Det er mange tråder her om hva man kan finne på av gaver til kjærestejulekalender, og nå har jeg kjøpt inn en del gaver i forskjellige størrelser. Men nå lurer jeg på, hvordan lager dere kalenderne? :klø: Flere av gavene er for store til å legge oppi sånne ferdigkalendere med esker, så hva gjør dere? Tenkte litt på å pynte en kurv og legge alle gavene oppi, eller å henge dem opp i en snor på veggen... Andre ideer?
kamela Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Min vokse datter får i år en julepose fra Ikea (kr. 15,-) med alle adventspakkene oppi. Tenker å lage en snor med nummerlapp til hver pakke så det blir greit å finne den riktige.
Gjest Bond Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Jeg tenker å enten bare legge de gavene rundt omkring med tallene på (pakke litt fint), han må da lete litt hver dag Annen tanke jeg har er å henge de opp på gardinstangen, men usikker over hvor mye vekt den tåler, så må testes først
Samantha Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Då eg lagde julekalendar til kjæresten min, så pakka eg inn alle gavene i fint og enkelt julepapir. Alle pakkane hadde ein liten papplapp med dato på. Svart papp + sølvtusj, vart veldig fint La faktisk alle gavene i ein pose, og gøymte den. Så fikk han skattekart med hint, så han svirra rundt i leiligheta frå plass til plass, der det låg nye hint. Til slutt fann han posen og han vart kjeeempeglad Så vart vi enige om kor vi skulle ha kalendaren hen. Vi hengte opp gavene på kjøkkenveggen. Kjempekoselig
JollyJolly Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Rask julekalender (til mann): Jeg tok en sånn litt kraftig kleshenger av tre og knyttet litt røde sløyfer på den. Pakket alle gavene inn i gråpapir og skrev nummer med sort tusj i rødt hjerte, hengte dem opp i kleshengeren med gavebånd. Ser ganske ok ut, lite styr, og lett å henge opp på en krok eller liknende.
kamela Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Mannen får sine pakker i julestrømpa, så jeg legger bare oppi en om gangen!
solkrem Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Tidligere brukte jeg ei lita kurv pynta med julebånd. Nå blir det ei oppbevaringseske fra Ikea. Så får gavene være pynt i stedet for eska. Hva kjøper dere egentlig til kjæresten? Begynner å gå tom for ideer
kamela Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 (endret) Ser at jeg har feilpostet Endret 25. november 2009 av kamela
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Samboeren min har tenkt å lage kalender til meg i år, men han sliter med det samme. Han var inne på tanken om å kjøpe noen esker vi så på Ikea, men jeg sa at det ble jo veldig dyrt. Jeg foreslo for ham at han gjemte en og en gave hver dag og ga meg noen hint om hvor den lå. Jeg tror uansett ikke at han får kjøpt 24 små gaver før 1. desember... Hehe.
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 8. desember 2009 #10 Skrevet 8. desember 2009 Mamma hang alltid opp en og en på døra mi, men jeg fikk ikke vær dag. Fikk heller litt dyrere gaver. Det var veldig spennende om jeg fikk en liksom. Skikkelig koselig og enkelt.
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 Jeg kjøpte en striesekk med bilde av en nisse på og la gavene oppi der. ikke så praktisk i og med at det er vanskelig å finne pakken med det rette nr på, men synes det var litt koselig. Sånn Ho ho ho har du vært snill i år greie hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå