lidia Skrevet 20. august 2003 #1 Skrevet 20. august 2003 Hvor ofte gjør dere dette? Jeg så litt nøyere på et av bildene som henger her på rommet, og det lå et lite lag der. Det må ha vært kjempelenge siden jeg tørket av disse. Så, hvor ofte er "vanlig"?
orakel Skrevet 20. august 2003 #2 Skrevet 20. august 2003 Det tar jeg én gang i uken, når jeg tar den ukentlige storrengjøringen.
Kaktus Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 Når jeg husker det - eller når jeg ser at det trengs.
Suzy Skrevet 21. august 2003 #4 Skrevet 21. august 2003 Gjør det innimellom, når jeg støvsuger. På med børstemunnstykket og ta bilder, bokhylla, lamper og vinduskarmer - fort gjort igrunnen. Suz
Leo Skrevet 21. august 2003 #5 Skrevet 21. august 2003 Har svarte rammer på alle bilder, så ca. en gang i måneden tar jeg dem ned og bruker Jif-spray el. lignende på både glass og ramme. (Fant forresten ut her om dagen at den gode, gamle Ajax-sprayen koster omtrent det halve og fungerer dobbelt så bra som "Jifutgaven". (Vasket vinduer med den og de ble speilblanke og helt uten striper!)
minniepus Skrevet 21. august 2003 #6 Skrevet 21. august 2003 Hater støvtørking, så jeg tar det hvis jeg ser det trengs, eller når jeg gidder ellers.
:-) anna Skrevet 21. august 2003 #7 Skrevet 21. august 2003 :o Hva er dere slags rare folk som tørker støv av bildene på veggen en gang i uken. HALLO?! Vær så snill - la det være ironi! Har dere ikke et liv - jobb - venner - familie?!!! Jeg gjør det en gang i skuddåret, og her ser helt greit ut her hos oss. Dere kommer til å angre bittert når dere er åtti og tenker på alt det morsomme dere kunne ha gjort i stedet!!!!!
lidia Skrevet 21. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2003 Bra inlegg, jeg begynte nesten å føle meg litt ureinslig :oops:
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2003 #9 Skrevet 21. august 2003 Vel..Jeg har en del Ribba-rammer fra Ikea. De er sorte og bygger endel cm ut i fra veggen. Skikkelige støvsamlere! Tørker over de en gang i uken - kanskje hver 14. dag. Tar meg ca 1 minutt og tørke av samtlige, og jeg har mange. Kunne sikkert brukt det ene minuttet på venner eller noe istedet, men.. . I stuen har jeg for det meste mørke rammer, også disse spanderer jeg et minutt i uken på. (tilsammen) Har også noen rammer som ikke støvet viser på - de hopper jeg glatt over, tar de litt mer sjelden.
Madammen Skrevet 22. august 2003 #10 Skrevet 22. august 2003 Ooops - kom faktisk på at det har jeg aldri gjort :oops: Det må jeg jammen prøve en gang! Kanskje noen av bildene i heimen ikke er sort-hvitt bilder allikevel :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå