Gjest Marenn Skrevet 13. november 2009 #1 Del Skrevet 13. november 2009 Overskriften sier vel det meste har lyst på en, de ser utrolig herlige og varme ut nå som det er blitt så kaldt! Men hva tyckar ni? Er den første tanken når ei med en goose jakke kommer forbi "fjortis" ? xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shock Skrevet 13. november 2009 #2 Del Skrevet 13. november 2009 Ja, jeg tenker fjortiss/soss. Jeg syntes også de som går over rumpa er forferdelig stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 13. november 2009 #3 Del Skrevet 13. november 2009 Overskriften sier vel det meste har lyst på en, de ser utrolig herlige og varme ut nå som det er blitt så kaldt! Men hva tyckar ni? Er den første tanken når ei med en goose jakke kommer forbi "fjortis" ? xD Jeg for min del foretrekker å bruke litt mer spesielle klær som ikke er det store in-plagget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 13. november 2009 #4 Del Skrevet 13. november 2009 Denne er fin. Skulle gjerne hatt den selv, men den er dessverre litt i det dyreste laget for meg. Jeg synes egentlig Canada Goose jakken har blitt litt fjortis, ja, men den er visst veldig varm, så det er derfor jeg har lyst på den^^ Har også følelsen av at halvparten av jakkene er fake. Tviler litt på at "alle" på ungdomsskolen har råd til så dyre jakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marenn Skrevet 13. november 2009 #5 Del Skrevet 13. november 2009 Haha, ja skjønner at dere ser på det som fjortis xD men jeg kjøper den ikke på grunn av at "alle andre har den". Har lyst på en varm og fin jakke, og har absolut ikke lyst på en boblejakke! syns egentlig de er sinnsykt stygge, så det måtte bli en slik en Har bestilt nå. Bestilte chilliwack modellen, fordi de andre lange jakkene passer meg ikke siden jeg er veldig liten og ganske tynn, så den hadde satt veldig stygt på meg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 13. november 2009 #6 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg elsker min. Og så lenge den holder meg varm, bryr jeg meg ikke om at den er fjortis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå