Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Da jeg gikk i barnehagen så så jeg en leke jeg hadde veldig lyst på, men jeg måtte vente til høstferien, som det var tre uker til. Da de tre ukene var gått så hadde ikke lekebutikken den lenger. Vet ikke hva som skjedde, om den gikk ut av produksjon eller noe for så den aldri i gjen. Så den leken fikk jeg aldri. Men nå selges den på ebay, uåpnet og fulstendig ubrukt til litt over 1000 kroner. Bør jeg kjøpe den? Har veldig lyst og jeg har rå. Skal kun ha den som et samleobjekt og kommer mest sansynlig ikke til å åpne den selv heller, men føler meg usikker på om jeg skal kjøpe eller ikke, noe jeg alltid gjør når noe er veldig dyrt. Synes du jeg skal slå til?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Hvis du har veldig lyst på den og har råd, så hvorfor ikke? Usikker på om jeg hadde gjort det selv, men så er jo ikke jeg deg. Hva slags leke er det snakk om, forresten?
Gjest Invicta Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Da jeg gikk i barnehagen så så jeg en leke jeg hadde veldig lyst på, men jeg måtte vente til høstferien, som det var tre uker til. Da de tre ukene var gått så hadde ikke lekebutikken den lenger. Vet ikke hva som skjedde, om den gikk ut av produksjon eller noe for så den aldri i gjen. Så den leken fikk jeg aldri. Men nå selges den på ebay, uåpnet og fulstendig ubrukt til litt over 1000 kroner. Bør jeg kjøpe den? Har veldig lyst og jeg har rå. Skal kun ha den som et samleobjekt og kommer mest sansynlig ikke til å åpne den selv heller, men føler meg usikker på om jeg skal kjøpe eller ikke, noe jeg alltid gjør når noe er veldig dyrt. Synes du jeg skal slå til? Hvis du har råd, så gjør det. Jeg skjønner godt hvorfor du vil Og jeg mener du bør.
Gjest Motstand' Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Jeg på min side synes det er ganske frustrerende, at nå som jeg har råd til hele lekebutikken, er det ikke lenger noe som fremstår som fristende.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Jeg merker jeg blir litt nysgjerrig her, jeg - hva slags leke er det snakk om? Om du har kjempelyst på den, vil du vel angre om du lar sjansen gå fra deg... før du vet ordet av det har en eller annen fyr på andre siden av jordkloden kjøpt leken, og da er det for seint å si "pokker, jeg skulle kjøpt den" Men hva er det for noe du ønsker deg, da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå