Gå til innhold

Jeg må bare rope det ut HØØØYT

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er så lykkelig! Nesten litt på gråten! Trodde aldri jeg skulle finne The dress!

Jeg har en kjole som er kjøpt på finn som jeg synes er utrolig pen, men har liksom aldri blitt sånn "spent" eller "kriblete i magen" av å ha den på...så jeg falt for en annen en på Agape som er mye enklere...så kunne jeg liksom ikke bestemme meg...hvam skal jeg ta? Den jeg har, eller ny fra Agape.

Og i dag var jeg på Kristins Brudesalong i Lillestrøm og prøvde noen kjoler i ren fortvilelse...og PLUTSELIG!

Der var den...min drøm! Min øyensten! Perfekt passform! Kjøpte den på flekken, ingen tvil, ingen anger..bare masse sommerelefanter i magen og kjempe glad!

Her er verdens vakreste kjole hvis det er noen som lurer på hvordsn den ser ut: ;)

Bildene fjernet iht reglene om kopirett

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med funnet!

Gleder meg til jeg selv får den følelsen... må vel begynne å se på kjole jeg og... plutselig kommer jo dagen!

Skrevet

Gratulerer!!

Spennende kjole med masse detaljer!

Nyt den gode følelsen :-)

Hilsen ei som ikke har funnet drømmekjolen ennå...

Skrevet
Jeg er så lykkelig! Nesten litt på gråten! Trodde aldri jeg skulle finne The dress!

Jeg har en kjole som er kjøpt på finn som jeg synes er utrolig pen, men har liksom aldri blitt sånn "spent" eller "kriblete i magen" av å ha den på...så jeg falt for en annen en på Agape som er mye enklere...så kunne jeg liksom ikke bestemme meg...hvam skal jeg ta? Den jeg har, eller ny fra Agape.

Og i dag var jeg på Kristins Brudesalong i Lillestrøm og prøvde noen kjoler i ren fortvilelse...og PLUTSELIG!

Der var den...min drøm! Min øyensten! Perfekt passform! Kjøpte den på flekken, ingen tvil, ingen anger..bare masse sommerelefanter i magen og kjempe glad!

Her er verdens vakreste kjole hvis det er noen som lurer på hvordsn den ser ut: ;)

Nyyydelig!!!

Hva gjorde du med kjolen du allerede har kjøpt??Jeg klarte jo som sagtå kjøpe en kjole for 13000 kr, som jeg angrer på nå....har liksom ikke lyst å kjøpe en ny når jeg ikke vet om jeg får solgt den jeg allerede har kjøpt!!kriiiiseee!!! :trist:

Skrevet

Gratulerer med kjole!! Den var kjempelekker!!

Skrevet

Jeg har ikke solgt min enda jeg da. Jeg brukte 5500 på den brukt på finn.no og kommer til å prøve å selnge den for 5000 inkl frakt.

Det er kjipt å ha brukt 13 000 på en kjole og så angre, men ikke tenk så mye på dette med penger. Det høres kanskje litt dumt ut å si siden 13 000 er mye penger, men vil du heller gå halvfornøyd på dagen din eller stråle som en sol innvendig? Du vil uansett stråååle utvendig, for jeg tror nok ikke det er noe galt med den kjolen du har nå og du er sikkert helt nydelig med den på! Men det er jo følelsen din som burde telle mest på en slik dag.

Er du usikker så legg kjolen ut på finn for 10 000. Si at den aldri er brukt og kommer med lapp på kjolen. Legg ved bevis på kvittering med merket dato for kjøp og navn i annonsen at det ikke var kjolen for deg alikevel. Om jeg hadde funnet en kojle på nett helt ny og ubrukt til 3 000 mindre enn i butikk så hadde jeg sagt SOLGT! Uansett om du må ned i 9 000 så har du jo fått igjen en god del, solgt den får du alltids gjort! Spørsmålet er bare hvor raskt du vil selge den og til hvor mye!

Mens du har kjolen din på finn gå og titt litt på andre kjoler, for alt det du vet kan du jo kanskje enda opp med en kjole som er mye billigere enn hva du selger den andre for?

Tips er å gå på agape, der har de mange kjoler i 7000-9000 klassen! Og de er alle utrolig pene!

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Jeg er utrolig glad, nå driter jeg nesten i om jeg får solgt den andre eller ikke (man skal jo prøve på det da :ler: )...denne kjolen er drømmen!

Skrevet

Veldig fin kjole :) Jeg skal også innom Agape og titte, virker som de har masse fine kjoler og flinke folk i butikken. Har prøvd 3 kjoler hittil i en salong på Jessheim, den ene jeg prøvde var veldig fin og jeg følte meg veldig bra i den, men har bestemt meg for å titte mer. Jeg fikk ikke helt følelsen av at den var IT, som du heeelt sikkert vet hvordan er nå. :jepp: Jeg vet i alle fall mer om hva jeg ser etter, er ikke verst bare det :)

Skrevet
Fysj.... hver sin smak... :gjeiper:

:fnise:

ja, og godt er det!

Skrevet

likte toppen,men ikke bunnen..litt for "bløtkake" og rotete. Tror kanskje du om 10 år ser tilbake på kjolen med en litt flau smak i munnen......

Skrevet

de fleste tror jeg ser tilbake på sin kjole om 10 år med en flau smak i munnen! :ler:

sånn er det jo med bryllupsmote! Man bruker det man liker den gangen man gifter seg og tenker ikke så mye på hva man tenker om 10-20-30 år! jeg ser bare på brudebildene til foreldrene mine :dåne: men det var jo sikkert topp moderne da! søte er de jo uansett!

Jeg er super fornøyd og kommer til å føle meg supervel på dagen! :strix:

Skrevet
:fnise:

ja, og godt er det!

Helt enig, tenk om alle likte de samme kjolene da... Herregud så kjedelig det hadde vært... Men jeg synes kjolen var kjempefin, og har også en kjole fra Agape som jeg siklet på et helt år før jeg kjøpte den, og nå henger den og venter på å bli brukt :o)

Skrevet

ååååh, har du bilde av herligheta? :sjenert:

Skrevet
ååååh, har du bilde av herligheta? :sjenert:

Hvis du mente meg... Det er Agape 1060, vikingkjolen i Ivory og gull... Helt forskjellig fra din, men passer meg og min personlighet helt perfekt:o)

Du har sikkert sett bilder av den før, ellers er det jo bare å google det:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...