Gå til innhold

Spillfavoritter/anbefaling av spill til Nintendo Wii

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Til bursdagen min var jeg så heldig å få Nintendo Wii, men har ennå ikke så mange spill. I den anledning trenger jeg noen anbefalinger av gode spill til Wii. Selv har jeg Wii Fit og Wii Sports. Tilleggsutstyr er ikke noe problem, da jeg har en del fra dør (deriblant dansematte osv).

Jeg liker det meste av spill - men liker godt typiske plattformspill a la Mario, til pek og klikk (a la CSI). Liker også bilspill, simulatorspill osv. Er ikke så glad i typiske fantasyspill og spill som bare handler om skyting (dog, jeg liker f. eks GTA).

Hva er dine favoritter? Noen å anbefale?

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super Mario Galaxy! Det er genialt, og ble kåret til årets beste spill i fjor. Det er ganske dyrt, men absolutt verdt pengene! :jepp:

Skrevet
Super Mario Galaxy! Det er genialt, og ble kåret til årets beste spill i fjor. Det er ganske dyrt, men absolutt verdt pengene! :jepp:

Det går fint, fant spillet til en rimeligere penge på ebay.co.uk enn i norske (nett)butikker. Virket interessant, takk for tipset! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Super Smash Bros Brawl er et must som partyspill. Metroid Prime Trilogy er en av de beste spillpakkene denne generasjonen, og noen av de få spillene som klarer å utnytte Wiimoten sånn noenlunde godt til sikting. Om du ikke allerede har Zelda: The Twilight Princess til GameCube, er det også verdt å få med seg, sammen med Resident Evil 4: Wii Edition.

Skrevet

Jeg har Wii og spill i fleng! Ender som regel opp med at jeg ikke spille så mye alene på andre spill enn wii fit og EA sports active. Men sammen med andre er Super Mario Kart morsomt! Det er noe av det vi har spilt mest... Ellers kjøpte vi Wii sports resort og det var nokså artig også alene! Jeg har lyst på - men har ikke kjøpt enda - en utgivelse av Rayman Rabbids spillene... De ser veldig morsomme ut!

Skrevet

Du vil kanskje like New Super Mario Bros Wii som kommer nå i november (20.). Eller Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure, som skal være bra (har ikke prøvd det selv).

Ellers støtter jeg de andre med titler som Super Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Super Smash Bros Brawl, Paper Mario og Zelda: The Twilight Princess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...