Gjest Rettpåsak Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Noen som har tips til jobber hvor man sitter bortsett fra kassajobber i matvarebutikk?
Gjest Rettpåsak Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Sekretær/resepsjonist. Høres ikke så værst ut det i grunn. Noen fler forslag?
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Det første som slo meg er jobben min: helsesekretær
stortsettglad Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Jeg jobber som systemforvalter, sitter hele dagen foran pc, og det gjelder også de fleste andre jobber som har med IT å gjøre.
Anglofil Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Kundeservice. Jobber selv i kundeservice og vi sitter en god del (dog vi har regulærbare bord som gjør det mulig å stå om man ikke orker å sitte). Mvh Yvonne
Gjest Rettpåsak Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Kundeservice. Jobber selv i kundeservice og vi sitter en god del (dog vi har regulærbare bord som gjør det mulig å stå om man ikke orker å sitte). Mvh Yvonne Høres ikke så verst ut i grunn. Hva ligger lønna på?
Anglofil Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Høres ikke så verst ut i grunn. Hva ligger lønna på? Sender svaret på pm. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Har jobbet som tekniker på kundeservice, pc og slikt. Satt hele dagen Også med regulerbare bord. SLik finnes det på de fleste steder med kundeservice, så det er ikke noe nytt. fikk ca 280000 i året, uten utdannelse (men nå er jeg selvlært og flink)
Gjest Rettpåsak Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Noen som har erfaring med telefon intervju jobber (Nordstadt) etc=
Gjest Marlo Skrevet 10. desember 2009 #14 Skrevet 10. desember 2009 Kontorjobb? Lastebilsjåfør? Kommer litt ann på hvorfor man vil ha sittende jobb. Om det er pga t.ex. vond rygg, så vil jeg ikke anbefale en jobb som lastebilsjåfør. Det er tungt å laste/losse, det er tungt å ta på kjetting når det er glatt føre m.m.
Hedda-78 Skrevet 13. desember 2009 #15 Skrevet 13. desember 2009 Teknisk tegner. Alle som jobber med PC, egentlig. Aller sorter kontorjobber. Revisor, regnskapsfører, sekretær, diverse support-telefoner (kundesupport hos telefonselskaper?), personalmedarbeider, lønningskontor, ingeniør (i allefall de ingeniørene jeg jobber med), bankansatt, finansanalyse, bemanningsbyrå, dokumentkontroll, costcontrol... Det er haugevis av "sittende" jobber!
Øs pøs Skrevet 14. desember 2009 #16 Skrevet 14. desember 2009 Sekretær/resepsjonist. Som resepsjonist så vil jeg si at jeg sitter ikke så mye... :gjeiper:
Gjest Rettpåsak Skrevet 14. desember 2009 #17 Skrevet 14. desember 2009 Hvordan går man fram for å få jobb hos support selskaper?
Anglofil Skrevet 14. desember 2009 #19 Skrevet 14. desember 2009 Hvordan går man fram for å få jobb hos support selskaper? Jeg fikk jobb gjennom Manpower (men er ikke ansatt gjennom dem, er ansatt i selskapet jeg jobber i). En del selskaper ansetter ofte fra rekrutteringsbyråer, så det kan være verdt å høre med dem. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå