Gjest faerytale Skrevet 13. november 2009 #1 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Fikk så lyst å ha en egen terminliste også! Så når folk har vært på UL og fått ny termin så fikser vi det og skriver inn kjønn for de som vet det! Bare skriv inn termindatoen så fikser jeg lista. bizzy 4. mai piip 4. mai Kara W 8. mai faerytale 11. mai Jamp 14. mai Arhirwen 19. mai Petroline 21. mai lavendeldrøm 22. mai litaågo 27. mai Dulcess 28. mai IrmaAdele 2. juni Linelia 9. juni mocha 9. juni naerin 19. juni lilljan 23. juni dinedama 28. juni Endret 5. mars 2010 av faerytale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lhinn Skrevet 13. november 2009 #2 Del Skrevet 13. november 2009 nå har jeg ikke vært på den ordinære UL enda, så denne termin datoen fikk jeg på privat UL (da var jeg 11+3); 4. mai kommer med oppdateringer 24. nov når vi skal på neste UL er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 13. november 2009 #3 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har heller ikke vært på ordinær UL enda, men de fleste har jo en dato enn så lenge liksom lhinn - du er oppført så forandrer jeg det bare etterhvert Jammen ikke lenge til din UL da - heldiggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 15. november 2009 #4 Del Skrevet 15. november 2009 2. Juni:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lhinn Skrevet 16. november 2009 #5 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har heller ikke vært på ordinær UL enda, men de fleste har jo en dato enn så lenge liksom lhinn - du er oppført så forandrer jeg det bare etterhvert Jammen ikke lenge til din UL da - heldiggen! flott ja, gleder meg veldig! var hos legen idag og fikk høre hjertelyd igjen, alltid deilig å høre! nå telles dagene ned til 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. november 2009 #6 Del Skrevet 16. november 2009 2. Juni:D Notert flott ja, gleder meg veldig! var hos legen idag og fikk høre hjertelyd igjen, alltid deilig å høre! nå telles dagene ned til 24 Å, jeg vil også høre hjertelyden :rødme: Skal til legen i morgen for noe annet - kanskje jeg klarer å overtale ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lhinn Skrevet 16. november 2009 #7 Del Skrevet 16. november 2009 Notert Å, jeg vil også høre hjertelyden :rødme: Skal til legen i morgen for noe annet - kanskje jeg klarer å overtale ham ja, det må du prøve på, er så herlig å høre! har du ikke hørt noe hjertelyd før? bare være obs på at det kan skje at de ikke klarer å finne hjertelyden...og det trenger absolutt ikke bety at noe er galt! Jeg har selv opplevd at den var vanskelig å finne, mens andre ganger fant han den med en gang! er greit å være klar over på forhånd, så man ikke blir helt hysterisk du får komme med oppdatering her imorgen hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. november 2009 #8 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har hørt hjertelyd på to ultralyder, så jeg har hørt den da Finner den ikke selv på angelsounden, men det er jo fordi jeg har foranliggende livmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 18. november 2009 #9 Del Skrevet 18. november 2009 Hi hi. Hadde tenkt til å starte en slik liste selv etterhvert. Enn så lenge er termin 4. mai. Gleder meg til UL slik at jeg kan få en mer nøyaktig termin. Også er jeg misunnelig på alle de som har hørt hjertelyd. men jeg har endelig kjent bevegelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. november 2009 #10 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har jo vært her inne litt siden den første terminen jeg fikk var 1.mai, men da jeg var 15 uker på vei fikk jeg termin 27.april... Har ikke hoppet over til mars-april klubben enda, venter til etter ordinær ul på Torsdag. Vet jo aldri, vips så blir man flyttet 5-6 dager andre veien igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lhinn Skrevet 24. november 2009 #11 Del Skrevet 24. november 2009 da har vi nettopp kommet hjem fra UL- og det var helt ubeskrivelig! det var så herlig å se den lille igjen...og vi fikk se kjønnet Termin ble ikke forandret; 4. mai og vi venter ei lita jente for en heeeerlig dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. november 2009 #12 Del Skrevet 24. november 2009 Å, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. november 2009 #13 Del Skrevet 26. november 2009 Da har jeg vært på ordinær ultralyd og fikk som ventet flyttet termin.. Så nå er den faste terminen; 4.mai 2010. Litt skuffa over å bli flyttet en hel uke tilbake, men det går nok fort over! Da får jeg i allefall være her inne hos dere søte damer Også er det jo fremdeles en liten søt jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 26. november 2009 #14 Del Skrevet 26. november 2009 Det er jo kjempegøy for oss at du er her bizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. desember 2009 #15 Del Skrevet 9. desember 2009 Det bor en liten inni magen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. desember 2009 #16 Del Skrevet 9. desember 2009 Det bor en liten inni magen min! Så gøy!!! Jeg kan skrive under på at gutter er helt topp altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. desember 2009 #17 Del Skrevet 10. desember 2009 Da kan listen oppdateres. Det blir en liten 8. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. desember 2009 #18 Del Skrevet 11. desember 2009 Da kan listen oppdateres. Det blir en liten 8. mai Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dulcess Skrevet 15. desember 2009 #19 Del Skrevet 15. desember 2009 Her blir det ei lita 28.mai!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. desember 2009 #20 Del Skrevet 15. desember 2009 Her blir det ei lita 28.mai!! :-) Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå