Anemone_ Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Er nysgjerrig på hva andre betaler for selskapslokaler og middag rundt omkring. Har et lokale "på vent" da vi ikke er helt sikre på om vi vil bruke den summen de tar. Stedet er helt nydelig, link: www.kjaernsmogaard.no, men de har ferdige bryllupsmenyer til ca 780 kr pr kuvert uten vin. I mitt hodet høres dette ganske dyrt ut, men noen har også fortalt meg at det fort koster 6-700 kroner med catering uansett. Hva de tar for selve lokalet er jeg faktisk ikke sikker på, for det ligger vel ikke akkurat i menyprisen. Høres prisen helt urimelig ut eller er dette normalt? Foreløpig er vi oppe i 71 gjester og bare det inkl drikke blir fort 70 000 kroner vil jeg tro...
Elisabeth82 Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 (endret) Er nysgjerrig på hva andre betaler for selskapslokaler og middag rundt omkring. Har et lokale "på vent" da vi ikke er helt sikre på om vi vil bruke den summen de tar. Stedet er helt nydelig, link: www.kjaernsmogaard.no, men de har ferdige bryllupsmenyer til ca 780 kr pr kuvert uten vin. I mitt hodet høres dette ganske dyrt ut, men noen har også fortalt meg at det fort koster 6-700 kroner med catering uansett. Hva de tar for selve lokalet er jeg faktisk ikke sikker på, for det ligger vel ikke akkurat i menyprisen. Høres prisen helt urimelig ut eller er dette normalt? Foreløpig er vi oppe i 71 gjester og bare det inkl drikke blir fort 70 000 kroner vil jeg tro... Vi skal ha vår bryllupsmiddag og fest på et hotell så betaler ikke leie av lokale. Skal ha en middag som kommer på 715 kr pr. kuvert uten vin. En kan regne 1000 kr pr. person og synes ikke det er noe å si på i et bryllup egentlig. Men er selvfølgelig mye penger. Endret 13. november 2009 av Elisabeth82
Anglofil Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 (endret) Vi skal ha bryllup på Kjærnsmo Gård og fått forspeilet en pris på ca 650-700 kr pr. pers. Var faktisk billigere enn mye annet, siden vi måtte ha et sted hvor det går an å vie ute i tillegg (ergo er grendehus o.l. uaktuelt). Har betalt 5000 kr i depositum. Lokalene og catering ligger inne i kuvertprisen. Mvh Yvonne Endret 13. november 2009 av Yvonne
Anemone_ Skrevet 13. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2009 Oi, takk for opplysningene Yvonne =) Da ble en del oppklart. Kanskje det ikke er så ille likevel :D
Anglofil Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Bareh hyggelig. Er det noe mer du lurer på ift lokalene så er det bare å sende pm, siden jeg har allerede vært i kontakt med de som leier ut stedet. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Hei, vi har fått 2 tilbud på mat og lokaler; enten 395,- og 415,- alt ettersom hva vi velger av meny. Dette er uten drikke men ellers alt inkludert. Dvs pynting av lokaler, servering og oppdekking av bord... Samt rydding selvfølgelig:o) Skjønner dette er superbillig og haster avgårde for å skrive kontrakt til uka.... He he...
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Vi vurderer to steder. Det ene er et flott sted med fantastisk mat, de tar 1000 kr for mat uten drikke og kaffe. Det andre stedet er et nedlagt hotell. De tar 20 000 kr for hele helgen. En ordner da selv med mat og drikke, men aller gjestene får muligheten til å overnatte.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Vi vurderer to steder. Det ene er et flott sted med fantastisk mat, de tar 1000 kr for mat uten drikke og kaffe. Det andre stedet er et nedlagt hotell. De tar 20 000 kr for hele helgen. En ordner da selv med mat og drikke, men aller gjestene får muligheten til å overnatte. Glemte å skrive at vi ordener alt selv på det siste stedet, inkludert rydding. Catering kommer på 350 kr pr pers, alkohol kommer i tillegg. Servitører kommer også i tillegg.
Gjest enda en gjest Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Kan dere som har svart også komme med navnet til stedene de vurderer? Jeg skal ikke gifte meg før høsten 2011, men det er vel på tide med å finne lokale snart.... Setter veldig pris på om dere oppgir navnene til stedene...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 Kan dere som har svart også komme med navnet til stedene de vurderer? Jeg skal ikke gifte meg før høsten 2011, men det er vel på tide med å finne lokale snart.... Setter veldig pris på om dere oppgir navnene til stedene... Bryllupslokaler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå