Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg føler liksom at jeg må ha på skjørt fo å pynte meg, men ser det dumt ut? Det er kaldt her og snør litt nå.. Har høye støvletter opp til over knea og en litt tynn strømpebukse. Blir det for dumt??
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Når det er snø og kaldt, ja..
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Var det jeg tenkte også. Men hvis jeg har lang ullkåpe og høye, litt varme støvletter også?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Det blir fort litt av "desperat og billig" look'en når en kommer med kort skjørt og tynne strømpebukser i bitende kulde. Men det er jo avhengig av skjørtelengden, selvsagt... og om toppen er så minimal at puppene holder på å falle ut.
Gjest shakeitlikejello Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Har du ikke en varm strømpebukse (en pen en)? Gjerne en som er ugjennomsiktlig (opaque)Kombiner det med en overdel som ikke er for utringet. Det kan være fint. Men vanskelig å si noe uten å se hele outfiten.
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Har du ikke en varm strømpebukse (en pen en)? Gjerne en som er ugjennomsiktlig (opaque)Kombiner det med en overdel som ikke er for utringet. Det kan være fint. Men vanskelig å si noe uten å se hele outfiten. Jo har en sånn Pierre Robert, tykk ullstrømpebukse. tenkte ikke å ha en utringa overdel, syns det ser tett ut å gå med det på byen uansett nesten..
Gjest shakeitlikejello Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Pierre Robert strømpebukse, høye støvletter og lang ullkåpe høres stilig ut!
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Pierre Robert strømpebukse, høye støvletter og lang ullkåpe høres stilig ut! good! Da går jeg for det
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Ja, så lenge du har tykk strømpebukse går det helt greit. Da kommer man unna med ganske korte skjørt.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 Jeg synes det høres helt fint ut! Du skal da ikke stå ute hele kvelden, følgelig kan du faktisk kle deg etter innetemperatur med jakke utenpå (i motsetning til hva en sur gjest over her svarer). Ha en fin kveld!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 jeg går da med skjørt hele året.. faktisk mer på vinteren enn sommeren.. synes det varmer mer med en strømpebukse/stilongs enn bare bukse.. (takler ikke å ha strømpebukse under bukse...). dette gjør jeg om jeg skal på butikken, eller hente i barnehagen eller gå på byen, enten med joggesko, høye sko, hettegenser, uttringet... Jeg er verken desperat eller ute etter å vise meg fram, men så lenge man er varm og komfortabel så spiller det vel ingen rolle hva slags årstid det er...
daime Skrevet 13. november 2009 #12 Skrevet 13. november 2009 Man kan vel gå i skjørt, men kommer også ann på hvor kort det er Bruk kåpe når du er ute..
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #13 Skrevet 13. november 2009 Jeg går også med skjørt hele året, og det ser ikke desperat ut håper jeg Jeg er i hvert fall ikke desperat. Men det er lurt å se ut som man er varmt nok kledd og ikke er ute etter å flashe hud og har minst mulig på seg når det er surt og kaldt. Jeg pleier alltid å bruke strømpebukse, unntatt om sommeren.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 14. november 2009 #14 Skrevet 14. november 2009 Jeg ville også gått for ullstrømpebukse. For å holde varmen kan du ha ullstrømper i støvlettene. Med kåpe (som rekker til nederst på låret, minimum) synes jeg det høres kjempefint ut!
Tonjensin Skrevet 14. november 2009 #15 Skrevet 14. november 2009 Jeg synes at man kan gå med skjørt og en litt tykkere strømpebukse nå når det er kaldt ut. Ser fryktelig billig ut når folk kommer med kort skjørt og tynn brun strømpebukse på denne årstiden. Alternativt kan man gå med en svart leggins!
Gjest Blondie65 Skrevet 14. november 2009 #16 Skrevet 14. november 2009 Det blir fort litt av "desperat og billig" look'en når en kommer med kort skjørt og tynne strømpebukser i bitende kulde. Men det er jo avhengig av skjørtelengden, selvsagt... og om toppen er så minimal at puppene holder på å falle ut. Hva slags klode er det dere lever på da? Skjørt er da et helt normalt antrekk å gå på byen i? At hun velger å fryse seg skvett fordervet er hennes problem, men det er i alle fall et helt normalt, kurant og ofte sett antrekk på byen her i Bergen. I julebordssesongen er det også helt normalt at damene går med sandaler - selv om det skulle sludde - på vei til taxi.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #17 Skrevet 14. november 2009 Hva slags klode er det dere lever på da? Skjørt er da et helt normalt antrekk å gå på byen i? At hun velger å fryse seg skvett fordervet er hennes problem, men det er i alle fall et helt normalt, kurant og ofte sett antrekk på byen her i Bergen. I julebordssesongen er det også helt normalt at damene går med sandaler - selv om det skulle sludde - på vei til taxi. Takk og lov, det er i det minste noen som reagerer på at et helt vanlig kvinnelig antrekk omtales som billig og desperat.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #18 Skrevet 14. november 2009 Takk og lov, det er i det minste noen som reagerer på at et helt vanlig kvinnelig antrekk omtales som billig og desperat. Signerer, det sier mer om de som føler behov for å bruke sånne merkelapper på vanlige klær. Som en over her er også min erfaring at skjørt og strømpebukse kan være varmere enn bukser.
Gjest Atle Skrevet 10. januar 2010 #19 Skrevet 10. januar 2010 Jeg føler liksom at jeg må ha på skjørt fo å pynte meg, men ser det dumt ut? Det er kaldt her og snør litt nå.. Har høye støvletter opp til over knea og en litt tynn strømpebukse. Blir det for dumt?? Hei jeg ville ha tatt på meg to lag stilongs uten truse under, Det gjør nemlig jeg, Da fryser man ikke i det hele tatt
Gjest Atle Skrevet 10. januar 2010 #20 Skrevet 10. januar 2010 Jeg går også med skjørt hele året, og det ser ikke desperat ut håper jeg Jeg er i hvert fall ikke desperat. Men det er lurt å se ut som man er varmt nok kledd og ikke er ute etter å flashe hud og har minst mulig på seg når det er surt og kaldt. Jeg pleier alltid å bruke strømpebukse, unntatt om sommeren. Hei jeg går i stilongs hele vintren helst to lag og ikke noe truse under, Det er varmere enn noe bukse over, Dere jenter kan bruke kjørt eller en lang genser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå