Gå til innhold

hvordan oppbevare smykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del smykker; halskjeder, armbånd, øredobber og noen få ringer. Alt ligger i en eske og jeg har overhode ikke oversikt over hva jeg har. Så når jeg tar på en antrekk for dagen, så graver jeg nedi esken etter noe aktuelt. Men dette fungerer jo ikke! Hehe.

Hvordan har dere ordnet smykkene deres?

Jeg vil ikke ha et tradisjonelt smykkeskrin. Finnes det andre muligheter? En slags 'garderobe' for smykkene der alt henger fremme og er synlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :) På Åhlèns har de smykketrær. De har i svart og hvit som jeg vet om. Akkurat som minitrær du kan henge smykker osv på ;) På kitch'n har de også et sølv i en mindre størrelse.

Her fant jeg en som hadde postet bilde av akkurat slik som de selger nu ;) Hun har overlessa det litt da synes jeg , haha :)

http://cavalierenholly.wordpress.com/2009/...boks_smykketre/

Skrevet
Omnii board, kanskje? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om disse selv, da... Det ene øyeblikket synes jeg det er fint, men så synes jeg plutselig det er stygt. Men praktisk er det helt sikkert! :ler:
Skrevet

Jeg har smykkene (dvs bijouteriet, ikke de i edelt metall)i et etasjefat som står på toalettbord/kommode. Det er både praktisk og stilig, syns jeg. Noen lange kjeder henger på knagger på veggen, ved siden av et speil.

Etasjefat finnes i mange forskjellige stiler, så det burde ikke være vanskelig å finne et man liker. Mitt likner dette, men er ikke i sølvplett.

Skrevet

Jeg har de største smykkene hengende på knaggerekker på veggen jeg. har hengt dem i et hjørne med ulik avstand, så noen passer til armbånd, noen til korte kjeder og noen til de lange og perlene etc.

Men har ikke funnet noen god løsning til øredobber enda, lurer på om jeg må gå i et parfymeri eller noe og høre om de har noen smykkebrett til overs....

Ringer har jeg i smykkeskrin med ringholder. Det kan jo stå åpent om man ønsker det, men det støver fort da...

Skrevet
Omnii board, kanskje? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om disse selv, da... Det ene øyeblikket synes jeg det er fint, men så synes jeg plutselig det er stygt. Men praktisk er det helt sikkert! :ler:

Dette syns jeg så kjempekjekt ut!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også et tips, og det trenger man ikke engang betale noe særlig for! Mal en plate i ønsket størrelse i en farge du liker og sett i kroker der du ønsker. Heng platen opp på veggen og heng smykker, armbånd, øredobber etc. på krokene. Kjempefint og praktisk, synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...