Gjest Tinius Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg var inne for og se når vazelina begynte, og det begynner hver dag klokken 17.45 i julen og barne-tv begynner klokken 18.00 som vanlig. Hvorfor kunne ikke vazelina begynt etter barne-tv så det gikk and og få med seg begge! Dette er litt irriterende !
Gjest Gjest_ :) Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Varer ikke Vazelina kun et kvarter da? Krasjer ikke med barne-tv på NRK da.
Noldus Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Ja mener tv2 pleier å vare 15 min! Så bruker de vel å vise gårsdagens eppisode før dagens slik at de får brukt opp en halv time?
Gjest Gjest_ :) Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Her er en liste over årets julekalendere. Link. Så den nye episoden vil gå 17.45, mens reprisen vil gå 17.30. Ikke noe problem med å få med seg begge julekalender på begge kanaler.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Jeg var inne for og se når vazelina begynte, og det begynner hver dag klokken 17.45 i julen og barne-tv begynner klokken 18.00 som vanlig. Hvorfor kunne ikke vazelina begynt etter barne-tv så det gikk and og få med seg begge! Dette er litt irriterende ! Er du dum? det er da to kanaler som konkurerer om sine seere. de har da ingen intresse av det. ikke bra å venne barn til tv
Anaconda Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Er du dum? det er da to kanaler som konkurerer om sine seere. de har da ingen intresse av det. ikke bra å venne barn til tv Hva er det for et spørsmål? "Er du dum?" Selvfølgelig vil det gagne begge at de ikke overlapper hverandre med populære programmer, så det er ingen umulig tanke.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Er du dum? det er da to kanaler som konkurerer om sine seere. de har da ingen intresse av det. ikke bra å venne barn til tv Eugine da, det var ikke fint skrevet.
Malama Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 De er konkurrenter ja, men de samarbeider her, dvs, tilpasser seg hverandre. Rett og slett fordi så mange ikke ville fått sett tv2, dersom det kolliderte med nrk, da "barnetv-halvtimen" er ganske hellig i mange familier. Alle vet at den på nrk begynner 18, så tv2 har siden starten tilpasset seg og sendt sin julekalender slik at man får se begge uten problem. Og unger som er så gamle at de vil se den på tv2 (Det treffer jo ikke akkurat 2-åringene dette, somregel) er jo også over den alderen at det er snakk om å "venne dem til å se tv", så det var litt skivenbom av den sinna gjesten... Forøvrig, jeg begår sikkert en synd da, jeg lar min 15 mnd gamle sønn få se drømmehagen på tv. Ikke at han sitter stille og ser på det sammenhengende, men han liker å se på litt, gå til og fra, danse til musikken etc. Så jeg "venner ham vel til" å se tv da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå