Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #1 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har i det siste lagt merke til en temmelig sterk svettelukt fra enkelte av genserene og toppene mine, selv når de er nyvasket. Hvordan får jeg lukten vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stina Skrevet 13. november 2009 #2 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har hørt at det fungerer å legge klærne i en bøtte med vann og eddikk i noen timer/over natten. Har ikke prøvd det selv, så vet ikke om det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #3 Del Skrevet 13. november 2009 Du kan prøve å henge de ut til lufting litt.. det pleier å gjøre susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 13. november 2009 #4 Del Skrevet 13. november 2009 Er det syntetiske plagg...? Akryl for eksempel er helt håpløst når det gjelder lukt, har det først satt seg så synes jeg aldri jeg får det vekk igjen. Endte opp med å kaste de genserne som inneholdt akryl, og siden har jeg aldri kjøpt noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TW Skrevet 13. november 2009 #5 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg ville prøvd tipset om å legge å bløt med eddik, det fjerner ofte lukt. Pleier å bruke det av og til i stedet for tøymykner i vaskemaskinen når jeg vasker på kokvask, for å forhindre vond lukt i maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 13. november 2009 #6 Del Skrevet 13. november 2009 Se det, da lærte jeg noe i kveld også. Eddik rett i vaskemaskinen! Jeg bruker eddik til mye, både rengjøring og luktfjerner i rom, men denne var ny. Antar at både vaskemaskin OG klær blir luktfri da Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå