Gjest Flaxie Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg ringer nå til Lånekassen. Så kommer en sånn stemme som sier forkjellige ting og ber meg taste 1,2,3 osv - avhengig av hva jeg trenger hjelp til. Koster dette penger? Når jeg da har trykket et tall for å f.eks snakke med en kundebehandler, så blir jeg satt på vent og det blir spilt bakgrunnsmusikk. Koster det penger? Sitter jo av og til i 20 minutter, og å ringe til slike nummer som 04545, koster jo mer penger enn å ringe til et vanlig mobilnummer.. Takk for svar!
Solbærsaft Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 (endret) ja. det koster penger fra første lyd som sier at du havner inn i telefonisystemet deres. Hvis du studerer i Oslo så vil jeg anbefale deg å dra til lånekassens kontorer på økern. Pleier å være mindre kø. Og en times kø har en tendens til å gå litt fortere når du sitter og venter i et lokale, og ikke sitter og hører på en elendig sang etterfulgt av kønummeret ditt. Og om du "bare" sitter i 20 min i telefonkø så er du ganske heldig. Hver gang jeg har ringt så har jeg sittet i en kø i en time... Endret 13. november 2009 av lema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå