Gjest ts Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Trenger noen glasshyller som skal være i et vindu. De skal helst ikke være så brede (tenker kanskje 20cm?). Har ikke målene her, men kan evt skaffe dem, tror jeg (det er et "vanlig" vindu, som hverken er to meter langt, eller ti cm. ). Spørsmålet er om noen vet hvor jeg kan få tak i dette? De trenger ikke tåle masse vekt, for de skal bare være for å ha glassting på utstilling. Og helst ikke så dyre.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 For å være sikker på å få riktige mål bør du ta kontakt med en glassmester.
Gjest ts Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Det hørtes veldig dyrt og tungvindt ut. Men kanskje det er det beste. :sukke:
pittie Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Maxbo har noen glasshyller. Men vet ikke mål og sånt.
Gjest Elastica Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Erfaringen min er at slike ting ofte ikke blir så kostbart som man frykter. Men det blir mye bedre.
Octavia Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Ville sjekket IKEA, de har mange glasshyller i ulike størrelser. Tenkt til helt andre formål, selvfølgelig!
Gjest SmallTalk Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Glassmester er egentlig ikke spesielt dyrt.
Gjest Elastica Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Glassmester er egentlig ikke spesielt dyrt. Riktig. Men det som er dyrt er hundre bomkjøp først, og løsninger som passer bare nesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå