Ida* Skrevet 13. november 2009 #1 Del Skrevet 13. november 2009 De siste årene har jeg laget julegodt og gitt bort til tanter/onkler og andre som er vanskelig å finne gave til. Det har vært en stor suksess, og tenkte å gjøre det samme i år. Jeg har sett etter små ekser i papp eller papir for å ha godtet i som jeg kan pynte litt, men vet ikke hvor jeg finner det. Har sett i div. bokhandler og sånt, men de er ganske dyre. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 du kan jo stikke innom en hobbybutikk og lage noe selv. hjemmelaget er alltid satt pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropehus Skrevet 15. november 2009 #3 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg pleier å kjøpe små runde kakebokser (sånne i metall) å ha konfekten i. Bruker plastfolie eller cellofan mello lagene. Slike små bokser koster som regel under 20 kr (på Nille, Pytt & Panne, Åhlens, Granit eller Søstrene Grene) Eller du kan kjøpe esker som egentlig er til å pakke inn ting i på IKEA, eller esker i tynn, gjennomsiktig plast som egentlig er til å fryse rester i. Eller du kan bruke "takeaway" bokser i folie og dekorere lokket med noe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå