Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe et par gavepakninger fra Burts`Bees til jul. Hvor er det billigst å kjøpe? Er det bra produkter eller er jeg blendet av innpakningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.feelunique.com/brands/burts-bees.html

Her har de dem hvertfall. Vet ikke om de finnes billigere andre steder, men ser ut til å være billig her :)

Har ikke prøvd produktene, men føler kanskje de er litt oppskrytt?

Vet hvertfall at lipbalmen deres inneholder lanolin, det samme som lypsyl.. og det er ikke bra! :)

Endret av Heidie
Skrevet
http://www.feelunique.com/brands/burts-bees.html

Her har de dem hvertfall. Vet ikke om de finnes billigere andre steder, men ser ut til å være billig her :)

Har ikke prøvd produktene, men føler kanskje de er litt oppskrytt?

Vet hvertfall at lipbalmen deres inneholder lanolin, det samme som lypsyl.. og det er ikke bra! :)

De har ikke prøvd de, men føler at det er oppskrytt? :ler:

TS: jeg liker de tingene jeg har fra BB veldig godt.. :jepp:

Jeg har noen fotkremer jeg er veldig fornøyd med, håndkremene bruker jeg også mye.

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg fikk en sånn liten gavesak av mamma med åtte forskjellige produkter, og er ikke imponert. Det eneste jeg bruker er en neglebåndsalve jeg har i veska og smører på når jeg kjeder meg i forelesninger :fnise:

Skrevet
De har ikke prøvd de, men føler at det er oppskrytt? :ler:

Det går jo ann å føle det uten å ha prøvd produktene da :)

For eks så inneholder lipbalmen lanolin, og det er ikke akkuratt et kvalitetstegn :)

Gjest Christabelle
Skrevet

For eks så inneholder lipbalmen lanolin, og det er ikke akkuratt et kvalitetstegn :)

Helt enig; jeg får en "dagligvarebutikk"-feeling av produktene. Oser ikke akkurat av kvalitet nei.

Skrevet

Den har jeg ikke prøvd, men som sagt, fotkremene deres er kjempe gode. Sambo sliter en del med føttene, og Peppermynte kremen har vært gull. Og den kremen er på ingen måte dårligere når det kommer til kvalitet enn det meste annet av samme type produkter.

Skrevet
Den har jeg ikke prøvd, men som sagt, fotkremene deres er kjempe gode. Sambo sliter en del med føttene, og Peppermynte kremen har vært gull. Og den kremen er på ingen måte dårligere når det kommer til kvalitet enn det meste annet av samme type produkter.

Det meste annet av samme type produkter som finnes på Rema? :D

Gjest Christabelle
Skrevet

Om et produkt fungerer eller ei, er subjektivt. Jeg digger masse som andre hater :)

Skrevet

Har den bivoks-leppesalven deiras og den er kjempegod. Dauer nok ikkje av litt lanolin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...