Gjest Meg_18 Skrevet 13. november 2009 #1 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg dater en gutt for tiden, han er20 og jjeg er 18. Vi har det kjempekoselig sammen, og jeg blir glad avå tenke på han, men jeg føler ikke noen. Stor forelskelse, burde jeg fortsette å møte han og satse på han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg ville gitt det litt tid, og sett hvordan det utviklet seg. Dersom du fortsatt ikke føler mer enn det som må betegnes som vennskapelige følelser for ham, ville jeg snakket med ham om det, og gått ut av forholdet. Spesielt i starten av et forhold er det jo vanlig at man er skikkelig forelsket, jeg føler at du kanskje har vært litt for rask til å innlede et forhold til en du egentlig bare er venn med. Men man vet aldri, vennskapelige følelser kan fort utvikle seg til noe annet, så jeg ville ventet litt for å se. Litt dumt om du forlater ham, og så angrer etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg_18 Skrevet 13. november 2009 #3 Del Skrevet 13. november 2009 eller kansje jeg er forelsket bare ikke så sterkt som jeg har opplevd det før. Det kribler i magen når jeg tenker på han, og jeg tar meg selv i å smile hver ganger jeg tenker på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå