Gjest rollingkarlsen Skrevet 13. november 2009 #1 Del Skrevet 13. november 2009 Hei! Jeg vil ha sånn t-skjorte som bl.a. Jan Fredrik Karlsen har! Sånn Rolling Stones-leppe..bare at den glitrer.. noen som har sett den i noen butikk i det siste? Eller må jeg kjøpe den på nett? Noen som vet? Love. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Del Skrevet 13. november 2009 Hei! Jeg vil ha sånn t-skjorte som bl.a. Jan Fredrik Karlsen har! Sånn Rolling Stones-leppe..bare at den glitrer.. noen som har sett den i noen butikk i det siste? Eller må jeg kjøpe den på nett? Noen som vet? Love. Ebay! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 13. november 2009 #3 Del Skrevet 13. november 2009 Det er vel strengt tatt en tunge - og ikke lepper - som denne band logoen er kjent som. Søk på Rolling Stones tounge t shirt på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 13. november 2009 #4 Del Skrevet 13. november 2009 Det er vel strengt tatt en tunge - og ikke lepper - som denne band logoen er kjent som. Søk på Rolling Stones tounge t shirt på nettet. det kan vel diskuteres.. både lepper og tunge er jo med i bildet.. jeg har sett noen fake på hennes og maurits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rollingkarlsen Skrevet 16. november 2009 #5 Del Skrevet 16. november 2009 har sett på nett..men jeg finner ikke maken! ????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå