Gå til innhold

Underkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er av den typen som ikke liker å gå i kjole, men gjør det i passende anledninger som julaften, nyttårsaften - og i bryllupet vårt selvfølgelig icon_smile.gif

Dermed så har jeg ikke anelse om hva jeg trenger under brudekjolen som jeg har kjøpt.

Eller om jeg trenger noe i det heletatt...

Og i såfall, hvor jeg får tak i det...

Er det noen som kan hjelpe meg??

Takknemlig for alle svar!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange velger et torsolett (korsett-liknende) under brudekjolen, det anbefales ofte i brudesalongene. I tillegg er det jo vanlig at man har underskjørt under brudekjolen.

Skrevet

Takk for svar, Niso!

Men hvor får jeg tak i underkjole?12

Skrevet

Underskjørt? Tror ikke det er så vanlig med underkjole lenger. Mer som Niso sier, torsolett (som faktisk er fantastisk for å få fin figur) og underskjørt.

Underskjørt leier du sammen med kjolen din i en brudekjole butikk. Hvis du har kjole fra et annet sted kan du sikkert bare gå inn og snakke med dem så ordner det seg sikkert.

Lykke til12

Skrevet

Vet ikke om jeg ville valgt en underkjole, men det er vel noe du får kjøpt i undertøysforretninger og enkelte forretninger som selger selskapskjoler. Ellos har en lekker en som jeg har kjøpt meg (ikke til brudekjolen, men...), men den er kort, så det er vel ikke så aktuelt...

http://www.ellos.no/base/product.asp?produ...072&intStart=17

Skrevet

Så snille dere er!

Etter hva jeg har forstått nå, så bruker man gjerne torsolett, og da har man ikke underkjole/skjørt....

Takk for at dere tar dere tid til å svare meg som er så komplett uvitende!!12

Skrevet

Okei! icon_smile.gif Nå har jeg forstått... icon_biggrin.gif

Tusen takk for at du er så tolmodig med meg icon_smile.gif

Jeg får ta meg en tur innom brudeforretningen igjen å se på underskjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...