Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Heisann! En frisør fortalte meg at alle hårfarger inneholder sorte fargepigmenter, slik at om man farger håret regelmessig vil det bli mørkere og mørkere uansett hvilken farge du egentlig farger det til. Hvordan unngår dere dette? Og hvor ofte ca må man farge for å unngå ettervekst? En gang i måneden?
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg har farget håret mitt mørkt i 12 år og det er lysere nå enn det var da. Så den der tror jeg ikke helt på.
MissCoverdale Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Hmm.. jeg farger håret ca. hver 5.uke, og har gjort dette i to år nå. Jeg har ikke blitt noe mørkere i håret. Vet ikke om det kanskje har noe å si, men jeg bruker Casting Creme Gloss fargene fra L'oreal. Disse er da ikke permanent hårfarge, men med farging hver 5.uke så synes jeg det holder i massevis. Jeg har aldri mye ettervekst, og håret mitt vokser fort! Har hår ned til korsryggen nesten, og bruker 1 pakke hårfarge hver gang. Da starter jeg med fuktig hår, tar det godt inn i hodebunnen (ettervekstområdet) og så tar jeg de siste restene av hårfargen og "drar" det ned til tuppene. Til slutt tar eg og masserer det godt inn, slik som en gjør med shampoo.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 En frisør fortalte meg at alle hårfarger inneholder sorte fargepigmenter, slik at om man farger håret regelmessig vil det bli mørkere og mørkere uansett hvilken farge du egentlig farger det til. Jeg håper virkelig at det er sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå