Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #1 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg trenger ett lån til 40 000. Dette får jeg ikke fra banken fordi jeg allerede har 2 lån der og jeg har utsatt disse lånene mange ganger.. Så lurer jeg på om jeg skal søke på en nettskole, få stipend/lån så å slutte på skolen for å få pengene? går dette? Hvordan skal jeg få tak i 40 000 raskt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 13. november 2009 #2 Del Skrevet 13. november 2009 Det spørs, for det virker som du må ha det veldig kjapt, men ta ett rådyrt kredittlån som man ser reklamer for hele tiden. De er jo rådyre, men du skal visstnok få penger på dagen. Ellers er alternativet å rane en bank. Ev. har du mulighet for ett lønnslån? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #3 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg trenger ett lån til 40 000. Dette får jeg ikke fra banken fordi jeg allerede har 2 lån der og jeg har utsatt disse lånene mange ganger.. Så lurer jeg på om jeg skal søke på en nettskole, få stipend/lån så å slutte på skolen for å få pengene? går dette? Hvordan skal jeg få tak i 40 000 raskt?! Du er ikke i stand til å håndtere et lån til. grunnen har du selv beskrevet. du er ute etter en lettvint måte å skaffe deg penger på,men det løser ikke dine problemer. Selg noe av verdi,ta deg ekstrajobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #4 Del Skrevet 13. november 2009 Hor deg ut til 40 skikkelig feite og stygge damer/menn for 1000 kroner hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Philbin Skrevet 13. november 2009 #5 Del Skrevet 13. november 2009 Selg noe av verdi,ta deg ekstrajobb Se hvor langt du kommer med det, og be heller f. eks foreldre om å få låne resten. Dette er sjeldent populært, men hvis du allerede har skaffet en del av pengene gjennom salg og jobb viser du i alle fall at du har prøvd å skrape det sammen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #6 Del Skrevet 13. november 2009 jeg tror ikke du får noe som stipend dersom du avslutter studiet uten eksamen, så da får du 40 000 til i LÅN. Dette skal også betales, med renter, så hvor skal du få de neste 40 000 +++ fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #7 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) tilby fulle dager med renhold til hus/leiligheter i nabolaget, Evt forbrukslån, og steinhard jobbing etterpå fot å betale det fort ned. Det er lurt å alltid ha en bufferkonto Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Endret 13. november 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #8 Del Skrevet 13. november 2009 Ta opp et lån på 40.000, du kan få kredittkort overalt med 10.000 - 20.000 i kreditt i ulike banker, det er sikkert lettere enn å få 40.000 blanke. http://www.kredittkortguiden.com/kredittko...ign-kredittkort Oversikt over kredittkorttilbydere, sjekk renten, se på de som tilbyr lav rente + 0 årsgebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 13. november 2009 #9 Del Skrevet 13. november 2009 Hva skal du med 40 tusen kr? Høres ut som du har et lite pengeproblem... Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #10 Del Skrevet 13. november 2009 Hvis du er ei pen jente kan du vel selge kroppen din til noen lykkelige menn, du kan kjapt komme opp i 3000 kr for ligget om du har de rette forutsetninger! 3000 x 14 = 4200 kr! Tro det eller ei, men du kan faktisk tjene det inn på en uke! :D Lenge leve Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #11 Del Skrevet 13. november 2009 42 000 kr, ikke 4200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uenig Skrevet 14. januar 2010 #12 Del Skrevet 14. januar 2010 Ta opp et lån på 40.000, du kan få kredittkort overalt med 10.000 - 20.000 i kreditt i ulike banker, det er sikkert lettere enn å få 40.000 blanke. http://www.kredittkortguiden.com/kredittko...ign-kredittkort Oversikt over kredittkorttilbydere, sjekk renten, se på de som tilbyr lav rente + 0 årsgebyr. Ikke helt enig i at man skal se blindt på laveste rente.. På de aller fleste kort har man da faktisk godt over en måneds betalingsutsettelse. Har man da et snev av selvdisiplin og greier å holde fristen, får man ikke rente i det heletatt. Da er det strengt tatt bedre å ta kortet som gir de beste fordelene, feks kort som gir det prosenter og sånt no.. 365 Privat kredittkort ble faktisk beste kort i en test i Dine Penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise Lotte Skrevet 17. januar 2010 #13 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg trenger ett lån til 40 000. Dette får jeg ikke fra banken fordi jeg allerede har 2 lån der og jeg har utsatt disse lånene mange ganger.. Så lurer jeg på om jeg skal søke på en nettskole, få stipend/lån så å slutte på skolen for å få pengene? går dette? Hvordan skal jeg få tak i 40 000 raskt?! Hei! Jeg var tidliger i høst i samme situasjon og trengte lån kr. 50.000,- raskt. Snakket med banken min men de var ikke særlig imøtekommende. Nesten som jeg stod med lua i hånden. Visste jeg fikk penger til å nedbetale hele lånet ca 6 mnd etterpå så rentene betydde ikke så mye. Jeg søkte på nettet og fikk god hjelp og raskt svar gjennom et selskap som heter BestTilbud.no. Nå har jeg innfridd lånet helt og alt har fungert fint for meg. Prøv det og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. januar 2010 #14 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei! Jeg var tidliger i høst i samme situasjon og trengte lån kr. 50.000,- raskt. Snakket med banken min men de var ikke særlig imøtekommende. Nesten som jeg stod med lua i hånden. Visste jeg fikk penger til å nedbetale hele lånet ca 6 mnd etterpå så rentene betydde ikke så mye. Jeg søkte på nettet og fikk god hjelp og raskt svar gjennom et selskap som heter BestTilbud.no. Nå har jeg innfridd lånet helt og alt har fungert fint for meg. Prøv det og lykke til! Spør du meg lukter dette reklame.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #15 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg trenger ett lån til 40 000. Dette får jeg ikke fra banken fordi jeg allerede har 2 lån der og jeg har utsatt disse lånene mange ganger.. Så lurer jeg på om jeg skal søke på en nettskole, få stipend/lån så å slutte på skolen for å få pengene? går dette? Hvordan skal jeg få tak i 40 000 raskt?! Prostitusjon eventuelt narkokurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 18. januar 2010 #16 Del Skrevet 18. januar 2010 Spør du meg lukter dette reklame.. sniffsniff... Den lukter kjenner jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 18. januar 2010 #17 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg trenger ett lån til 40 000. Dette får jeg ikke fra banken fordi jeg allerede har 2 lån der og jeg har utsatt disse lånene mange ganger.. Så lurer jeg på om jeg skal søke på en nettskole, få stipend/lån så å slutte på skolen for å få pengene? går dette? Hvordan skal jeg få tak i 40 000 raskt?! Du må virkelig ikke gjøre dette... Du kjører deg selv inn i økonomisk ruin om du driver på slik, såpass kraftig at du muligens aldri kommer deg ut av det. Og nettskolen må du nok betale uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 18. januar 2010 #18 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg trenger ett lån til 40 000. Dette får jeg ikke fra banken fordi jeg allerede har 2 lån der og jeg har utsatt disse lånene mange ganger.. Så lurer jeg på om jeg skal søke på en nettskole, få stipend/lån så å slutte på skolen for å få pengene? går dette? Hvordan skal jeg få tak i 40 000 raskt?!Samme hvor mye du trenger ett lån på 40 000 så får du det ikke - fordi du allerede har to lån, og har utsatt dem flere ganger. Du rævkjører deg selv økonomisk, og sier ingenting om forutsetningene dine til å betale ned både dette og de to andre lånene dine. Gjeldsordning er ikke kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå