Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Når brudepikene deres går ned alteret-hva skal de gjøre? Strø blomster,bære ringpute eller bare bære en bukett? Litt nyskjerring på hva dere velger! :gjeiper:
Christal Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Jeg skal ha 6 brudepiker og 1 brudesvenn. De to yngste skal gå fremst med en blomsterkurv mellom selv og leie i hendene. De andre 5 jentene skal bære minitayrutgaver av brudebuketten min. :rødme: Alle småjentene gleder seg sååå innmari .. de øver og øver til den store dagen. Så søte!
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Vi hadde en liten pike og to litt eldre jenter. Den minste strødde blimsterblader, mens de andre kun forskjønnet følget ned kirkegulvet, he-he. De eldste hadde i tillegg ansvar for å se at kjolen til enhver tid så bra ut, og så ordnet de med gavebordet på kvelden.
Phaedra Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hadde en 10 og 11 åring. De hadde miniversjoner av min bukett, gikk foran oss når vi kom ut av rådhuset, og de hadde på forhånd gått rundt og delt ut poser med ris til de som ville ha det. Og så ordnet de med gavebordet og skrev ned hvilke gaver vi hadde fått fra hvem (noe som resulterte i mye morsom lesning dagen etter ). Jeg hadde ingen umiddelbare planer om å ha brudepiker, men de ville så gjerne Ellers var det stesønnen min (tenåring) som bar ringen, men i eske. Han var visst ikke så imponert over ringputene
Supramundane Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Jeg tenkte også litte på det her, og valgte til slutt å ikke ha noen.
Anemone_ Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Jeg har to nieser som skal være brudepiker. De skal strø roseblader da vi allerede har forlovelsesringer som vi skal fortsette å bruke. Vurderer en brudepike til, hun er mer voksen, niesene mine er 9 og 10 år. Da vil det også være litt lettere for jentene å gå inn også tenker jeg på, når de vet at hun er der. Litt usikker men... blir nok bra uansett.
LindaM Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Vi skal ha 3 stk De er 4, 8 og 10 år. Alle skal strø roseblader oppover kirkegulvet. De kommer til å være sååå søte! Gleder meg innmari til å ha de der på den store dagen. Hun minste er niesen vår og de to største er kusiner. Vi ville de skulle ha oppgaver i stedet for å bare gå oppover. Da tror jeg det blir mindre skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå