Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Aner ikke hva det heter, men moren min er plaget med hard hud på føttene, men når ikke ned selv (pga vondt i armene) til å file dem. Så etter at jeg har hjulpet henne i lang tid så skal jeg flytte til en annen by, og har hørt at det finnes noe man kan ha på gulvet og på en måte bare gni foten på. Noen som vet hvor man får tak i dette? Kanskje en nettbutikk?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 http://cgi.ebay.com/AVON-WELLNESS-SHOWER-T...=item1c03df57b8 Kanskje? Himla dyr porto, men git deg noe å søke på i det minste
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Tusen takk for linken ja, den ga meg noe å søke etter. Den du linket til var så billig i utgangspunktet at jeg hadde gjerne betalt den portoen, men var så mye unødvendig på den,slik som såpa og selve hoveddelen. Er det pumice som er sånn skrubbe greie? Er ikke så flink med ebay og sånn
Gjest Christabelle Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Jeg har et elektrisk fotbad med rundt sånn sten-fil-ting i midten. Når jeg presser foten ned på den, snurrer den rundt slik jeg jeg slipper å gjøre noe selv Kjøpte den på Elkjøp eller Expert eller noe for et par år siden, men kanskje de har noe lignende enda? Det er forresten massasjefotbad med vibrerende massasje-runding og boblebadfunksjon. Ehm, skal se om jeg finner den, for det er umulig å forklare med ord Noe lignende som dette. Anbefales! Kanskje en idé til julegave?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Jeg har et elektrisk fotbad med rundt sånn sten-fil-ting i midten. Når jeg presser foten ned på den, snurrer den rundt slik jeg jeg slipper å gjøre noe selv Kjøpte den på Elkjøp eller Expert eller noe for et par år siden, men kanskje de har noe lignende enda? Det er forresten massasjefotbad med vibrerende massasje-runding og boblebadfunksjon. Ehm, skal se om jeg finner den, for det er umulig å forklare med ord Noe lignende som dette. Anbefales! Kanskje en idé til julegave? Hm det hørtes absolutt ut som noe som hadde vært supert! Skal løpe rett på nærmeste elkjøp og sjekke utvalget=) takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå