Gå til innhold

Funnet en msn samtale som kjæresten min har hatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kjæresten min har lånt pc min og antageligvis ikke sett eller tenkt over at jeg har på msn logg....

Skulle inn å se på loggen i dag (følger med på datteren min sine samtaler) og kom over en mellom han og en jente jeg ikke har hørt om. Litt stressa og med en ekkel følelse i magen måtte jeg bare leste. Først var det litt svada, han snakket litt om meg og at vi hadde det bra (godt tegn??) Og hun snakket om typen sin (som det virket som om han også vet hvem er). Men så begynner min kjæreste å legge ann er mer "flørtende" tone, men uten respons. Også fleiper de om ett eller annet, også sier han ett eller annet om at hun knuste hjertet hans. Også sier hun for noe tull, og han sier ok, kanskje ikke knuste da, men jeg var klar for mye mer med deg. Og da sier hun: Da burde du kanskje ikke hatt kjæreste fra før av eller tvunget meg til analsex første gangen vi lå sammen..... Også sier han bare jeg ser den... Litt svada, også er den ferdig.

Og jeg skjønner ingen ting. Trodde typen min var ordentlig og til å stole på, men han har tydeligvis både vært utro og "forgrepet" seg på en. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er kvalm nå. Bør jeg ta det opp med han eller bare la det ligge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ut som en type du burde holde deg unna...

Endret av Heidie
Gjest Pippelipp
Skrevet

Dette kan du ikke finne deg i. Du må snakke med ham, han har et stort forklaringsproblem.

Skrevet

Har dere nettopp blitt sammen? Kjenner du ham godt? Stoler du på ham? Eller kan det faktisk være sannsynlig at han er en drittsekk?

Først vil jeg si at det kan hende det ikke er så ille som det høres ut. Jeg har en kompis (gift med venninna mi også) og om noen hadde lest våre msn-samtaler hadde de nok mistenkt både det ene og det andre. Vi "flørter" og snakker som om vi skulle gjort alt med hverandre hele tiden, selv om vi aldri har gjort noe annet enn å klemme lett. Det er vår interne tone.

men....det hørest jo litt på kanten ut da, men det er bare han som kan avklare dette. å "tvinge" henne til analsex kan bare ha vært å overtale henne, og kanskje forholdet hans holdt på å ta slutt likevel? Eller kanskje han faktisk er en utro drittsekk som utnytter jenter. som sagt: Den eneste som kan avklare det er han.

Du må også tenke på at alle har sin historie. Kanskje han presset henne, og angra skikkelig etterpå fordi han skjønte at det var feil? Eller kanskje han pressa henne bevisst, men har forandra seg siden og aldri ville funnet på å gjøre det igjen?

Prat med ham, ikke gå å bær på dette og IKKE bruk KG som fasit på dine samlivsproblemer, vi kjenner ikke dere og har ikke mulighet for å uttale oss om hva han tenker. Lykke til.

Skrevet

Vi har vært sammen i ca 2 år. Vi har det generelt sett bra sammen, og han har aldri gitt meg noen spesiell grunn til å tvile på han. Men han er generelt veldig glad i sex og veldig opptatt av analsex....

Googlet navnet til hun jenta og hun er mange år yngre en han..... Ikke det at det sånn sett har noe å si da, men samtidig så kan det vel være lettere å gi etter om man er betatt av en eldre mann eller noe sånt.

Ser han ikke før i morgen, og vil ikke ta det på telefonen nå heller, så får bare prøve å holde følelsene under kontroll så lenge. Sukk.

Skrevet

Trodde du virkelig at når man leser andre menneskers logg og private samtaler, - at du skulle bli beroliget? At det å spionere på andre mennesker fører noe godt med seg? Å leke frøken detektiv når man ikke forstår det man finner?

Eller for å spørre på en annen måte. Dersom du hadde hatt en privat samtale med en annen person, hvordan hadde du likt det om du måtte forklare deg til en tredjeperson som ikke en gang var tilstede?

Skrevet

Det er jo ikke bra å snoke på den måten. Men det var hennes egen data, og i dette tilfellet viste det seg jo egentlig å være lurt å sjekke.

Vondt å finne ut, men det er jo bedre enn å ikke vite.

Skrevet

Ja, det er lettere å gi etter for eldre menn, sånn er det desverre.

Det du må tenke på her er hvordan (om i det hele tatt) dette påvirker forholdet deres. Er det at han er opptatt av analsex et problem mellom dere? eller greit for deg? For det er jo ikke noe å henge seg opp i hvis det ikke er det. Det at det var det mellom dem, er, som jeg sa, historie.

Og så må du selv finne ut om du kan leve med ham selv om han muligens ikke var få flink i dette tidligere forholdet. Det er deres forhold det handler om nå.

Og selv om han sa at han gjerne skulle kommet lenger med henne den gangen er det også (beklager at jeg gjentar meg selv) historie.

For å oppsummere dette rotete innlegget: Hvis han ikke er i deres forhold slik han var med denne jenta, er det ikke noe å bekymre seg om. Om han er det, men det er greit for det, er det heller ikke noe å kverne på. Han bør forklare dette for deg, men igjen, det er du som har kommet over en samtale uten å vite hva som ligger bak, hverken av historie eller intensjoner, så jeg synes uansett ikke du skal brenne noen bruer før du har snakket med ham.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du skal konfrontere ham med. Han hadde en greie med denne jenta mens han enda var i et forhold. Det er selvsagt ikke bra men han er vel ikke den første i verden som har overlappet, eller prøvd å overlappe siden han ikke fikk henne. Det er vel heller et pluss at han ikke hadde seg med hvem som helst men med ei som han faktisk kunne tenkt seg noe mer med. Hun var ikke bare et ligg for ham. Når det gjelder det med analsex så kjenner du ham jo og vet vel selv hva det ligger i at han tvinger seg til analsex. Det er vel neppe snakk om at han har voldtatt henne men kanskje heller at han maste seg til det og at hun ikke har sans for det og ikke ønsker et forhold med en som er så opptatt av analsex som han tydeligvis er.

Jeg tipper at ditt største ankepunkt er at du er sjalu på henne som han "ikke fikk" og at du er sint fordi han ikke har glemt henne 100% og at han smigrer henne selv om han er sammen med deg. Men du kan jo selv tenke deg hvis du skulle snakket med en som du hadde hatt et veldig godt øye til i fortiden. Tror du bør slå deg til ro med at det sjeldent kommer noe godt ut av å snoke i andres private saker.

Skrevet

Gjest over sa det på akkurat den måten jeg tenkte og ikke fikk formulert :)

Skrevet

Ikke for å være ufølsom, men kan det ha vært en spøk dem imellom? Det virker jo litt rart å ha en fleipete samtale med noen som har tvunget deg til analsex. En ganske usmakelig spøk, men det er jo noen som har sånn humor.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kan det være at han har vært utro mot deg med denne jenta eller snakker han om en annen jente han har vært utro mot? Det kom ikke helt klart fram i innlegget ditt om du mistenker han for å ha gått bak ryggen din med henne eller en tidligere kjæreste han har hatt.

Skrevet
Kan det være at han har vært utro mot deg med denne jenta eller snakker han om en annen jente han har vært utro mot? Det kom ikke helt klart fram i innlegget ditt om du mistenker han for å ha gått bak ryggen din med henne eller en tidligere kjæreste han har hatt.

netopp! interessant at nesten alle som har svart til TS så langt ikke har reagert på det men bare antatt at dette er histore, tull, e.l. :filer:

TS,hvem tror du han vært utro mot- deg eller en kjæreste han hadde før deg? eller spørsmålet burde vel være: har typen din hatt noen kjærester før? dersom han ikke har det er det jo åpenbart at han har vært utro mot deg.

i utgangspunktet synes jeg at det er repektløst å lese private samtaler, mail, sms osv. men gjort er gjort...

jeg hadde konfrontert han og spurt om han har vært utro. siden du likevel har sett den loggen så er det greit å spørre rett ut istedenfor gå rundt grøten å begyne å lete etter flere "tegn" du klarer uantsett ikke være "vanlig" med han før du har fått en forklaring på dette.

lykke til, håper for deres del at det hele var bare en dårlig vits :jepp:

Skrevet
Ja, det er lettere å gi etter for eldre menn, sånn er det desverre.

Det du må tenke på her er hvordan (om i det hele tatt) dette påvirker forholdet deres. Er det at han er opptatt av analsex et problem mellom dere? eller greit for deg? For det er jo ikke noe å henge seg opp i hvis det ikke er det. Det at det var det mellom dem, er, som jeg sa, historie.

Og så må du selv finne ut om du kan leve med ham selv om han muligens ikke var få flink i dette tidligere forholdet. Det er deres forhold det handler om nå.

Og selv om han sa at han gjerne skulle kommet lenger med henne den gangen er det også (beklager at jeg gjentar meg selv) historie.

For å oppsummere dette rotete innlegget: Hvis han ikke er i deres forhold slik han var med denne jenta, er det ikke noe å bekymre seg om. Om han er det, men det er greit for det, er det heller ikke noe å kverne på. Han bør forklare dette for deg, men igjen, det er du som har kommet over en samtale uten å vite hva som ligger bak, hverken av historie eller intensjoner, så jeg synes uansett ikke du skal brenne noen bruer før du har snakket med ham.

Hvorfor er du så sikker på at det er en eks han har vært utro mot? De har vært sammen i to år, det er da mer sannsynlig at det er ts han har vært utro mot, siden de fortsatt har det gående på msn. Hvor lenge gidder man mase på gamle sexpartnere liksom?

Skrevet
Hvorfor er du så sikker på at det er en eks han har vært utro mot? De har vært sammen i to år, det er da mer sannsynlig at det er ts han har vært utro mot, siden de fortsatt har det gående på msn. Hvor lenge gidder man mase på gamle sexpartnere liksom?

Vel...hvis man leser samtalen bokstavelig og den ikke er en spøk er det jo sikkert at han vært utro mot eksen. Jeg har derimot ikke sagt noe som helt om at det er bare henne han har vært utro mot, for det har jeg ikke noe grunnlag verken for eller mot Selvfølgelig er det en mulighet, men det er ikke saken her.

Skrevet

Hvorfor ikke bare vise han denne samtalen ved første og beste anledning og få et svar på hva dette her er? Det er din pc han har brukt og da mener jeg at det er lov. Du har ikke sniki i hans privatliv da?

Jeg tror det er vanskelig å skille interne spøker ut fra hva som er ment seriøst i en msn logg. Det kan være tull eller det kan være fra før din tid,det kan være han har vært utro. Det finner du ikke ut av før du spør. Hvis du ikke vil vite svaret så må du bare slutte å spekulere.

Skrevet
Det er din pc han har brukt og da mener jeg at det er lov. Du har ikke sniki i hans privatliv da?

Er det greit å lese andres post om den kommer i din postkasse?

Skrevet
Er det greit å lese andres post om den kommer i din postkasse?

Hun skulle sjekke sin datters msn logg og dumpet over mannen sin på sin egen pc uten å forvente at den lå der. Jeg mener at hun kan forsvare det i dette tilfellet ja.

Jeg sjekker også min pc grundig når min datter har lånt den og da sjekker jeg absolutt alt. Min mann har sin egen pc og jeg hadde ikke koblet det i det hele tatt om han hadde brukt min.

Skrevet
Hun skulle sjekke sin datters msn logg og dumpet over mannen sin på sin egen pc uten å forvente at den lå der. Jeg mener at hun kan forsvare det i dette tilfellet ja.

Jeg sjekker også min pc grundig når min datter har lånt den og da sjekker jeg absolutt alt. Min mann har sin egen pc og jeg hadde ikke koblet det i det hele tatt om han hadde brukt min.

det var ikke det jeg spurte om ;)

Skrevet
det var ikke det jeg spurte om ;)

Jeg forsøkte å formulere meg fram til at det i dette tilfelle var ok å lese hans "post". :) Sånn ellers er det ikke ok!

Hvis man ved en feiltakelse leser andres post så synes jeg man skal si ifra om man har gjordt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...