Gjest Gjest_lala_* Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hei, jeg lurer bare på om man må bruke kondom ved analsex?
Tante Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Man MÅ ikke. Samme "regler" gjelder her som med annen sex, det er lurt å beskytte seg om man har tilfeldig partner for å unngå sykdommer og slikt. på en annen side har kondomer glidemiddel og gummi glir lettere enn hud i mange tilfeller, så det kan jo hjelpe om det er trangt.
Gjest Gjest_lala_* Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 aah, dasså :D Jeg bare lurte, siden det er så mange bakterier å sånn der ;s
Tante Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Kan jo være greit hvis du føler deg mer komfortabel ift. bakterier også. Det viktigste er uansett at han ikke er borti vagina etter å ha tatt deg bakfra. Det blir nemlig feil bakterier og kan lett føre til UVI.
Rimmern Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Mange anbefaler kondom ved analsex, og det er klart at det er flere bakterier der. Personlig har jeg imidlertid faktisk aldri brukt kondom der bak, hverken i fast forhold eller i sjeldne "første møte"-tilfeller som har innvolvert analsex. Mulig jeg har hatt flaks opp gjennom årene, eller er ganske motstandsdyktig mot infeksjoner der.
Chiyo Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Hei, jeg lurer bare på om man må bruke kondom ved analsex? Man må ikke, men det er lurt. Man kan få kjønnssykdommer i rumpa også. Til og med AIDS! Om det er med partner en er trygg på kan en skippe kondomen, det er ikke som en kan bli gravid i rumpa, men om en ikke har vært i lag med vedkommende så lenge så ja bruk kondom da også. Stay safe sier nå jeg.
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Mange anbefaler kondom ved analsex, og det er klart at det er flere bakterier der. Personlig har jeg imidlertid faktisk aldri brukt kondom der bak, hverken i fast forhold eller i sjeldne "første møte"-tilfeller som har innvolvert analsex. Mulig jeg har hatt flaks opp gjennom årene, eller er ganske motstandsdyktig mot infeksjoner der. Går ut fra at du hiv tester deg, ellers kan det jo hende du lever i "lykkelig" uvitenhet.
robotkalle Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Det er lett å få små rifter i rumpa når du kjører staken i baken. Slike rifter er ypperlige inngangsporter for HIV. Er du i et fast forhold hvor partneren er til å stole på, ville jeg ikke hatt noen betenkeligheter. Typen tisser ut de gram-negative tarmbakteriene av den distale delen av uretra uansett, så der spiller det ingen rolle, eller mye sjeldnere enn for jentene. Bare kjør på.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Vi bruker ikke kondom der bak, har aldri brukt det. Kun glidemiddel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå