Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg føler meg så elendig. Innimellom har jeg ikke lyst til å gå ut, jeg føler meg så stygg. På skolen har jeg mange gode veninner, men alikevel føler jeg meg ensom.

Jeg hadde en utrolig snill gutt som jeg slo opp med for noen månder siden, jeg var rett og slett redd for at jeg skulle bli for avhengig av han. Desuten klarte jeg aldri å tro på han når han sa hvor glad han var i meg.

Jeg stoler aldri på folk når de sier positive ting om meg, noe som er utrolig irriterende siden jeg bare tar imot det negative(og de henger jeg meg helt opp i). Jeg får henge med de "populære" men alikevel har jeg alltid følt meg utenfor, selvom de innkluderer meg så godt de kan.

Gutter er helt borte for meg. Han ene jeg hadde var en utrolig selvsikkert gutt som tok alle de første skrittene. Jeg klarer ikke på noen måte å ta kontakt jeg er utrolig sjenert, klarer ikke å holde igang samtalen....

hva kan jeg gjøre for å endre på det? jeg har så lyst til å ha noen som er ordentlig glad i meg, og at jeg klarer å tro på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett deg små mål og vær veldig streng med å fullføre de.

Feks. "I morra skal jeg delta i en samtale jeg ikke MÅ være med i".

Jeg var veldig sjenert før, grenset til sosial angst. Jeg gikk til psykolog og det var hun som lærte meg å lage slike mål, det hjalp meg i hvertfall mye.

Det er små mål, men etterhvert tør du mer og dermed får du også større selvtillit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...