Gå til innhold

ANGRER PÅ KJØP AV BRUDEKJOLE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vet jeg har vært alt for rask, men jeg var så opptatt av å få unnagjort brudekjolekjøpet- at jeg tror jeg har forhastet meg!

Jeg har allerede bestilt en kjole, og kan ikke angre!!!Hva gjør jeg nå???? Vet noen om det er lett å selge brudekjoler på finn??

Hilsen brud som angrer.... :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i akkurat samme situasjon og jeg har kjolen hengenes i skapet. jeg skal mest sannsynlig kjøpe en ny og kommer til å selge den andre.Jeg krysser fingrene for at jeg får solgt den fort og til OK pris.

Viktigste for meg akkurat nå er at jeg kjøper noe jeg er 100% sikker på.

Skrevet

Det er ikke så lett å selge brudekjole på FINN. Har hatt en kjole der selv. Min kjole var svinedyr, så selv halv pris er mye penger. Og får jeg ikke det for den, kan det være det samme. Da har jeg den heller den selv. Som minne. :)

Hvor mye kostet disse tabbene deres da?

Skrevet

tror kanskje det er like lett å få solgt kjolen på sider som er spesifikt for bryllup og brudekjoler. Bryllupstorg, bryllupsmarked osv.

Vet at mange leter på Finn, men enda flere kommende bruder leter nok på bryllupssidene også

Vær spesifikk i annonsen. Ta GODE bilder, gjerne med deg inni og presiser at kjolen er ny (ubrukt). Oppgi detaljerte mål. Ikke kall annonsen "drømmekjolen" eller "verdens peneste kjole". Det er de nemlig alle sammen...

Skrevet

min tabbe kostet 5 500 på finn...tabbe vet jeg ikke helt om den er enda. Er i en usikker situasjon hvor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, beholde denne eller kjøpe en ny...sukk! :ler:

men men!

Skrevet
min tabbe kostet 5 500 på finn...tabbe vet jeg ikke helt om den er enda. Er i en usikker situasjon hvor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, beholde denne eller kjøpe en ny...sukk! :ler:

men men!

Vel, 5500 er jo mye penger å slenge sånn over skulderen. Da tror jeg at jeg hadde vurdert og avertere den, koster jo ikke så mye. Og heller se det an... Men det dumme er jo at hvis du da faller for en kjole i butikk, så kan det ta opp til 6 måneder å få den. (Selv om den som regel kommer etter en eller to).

Skrevet

Og en annel veldig viktig ting når dere skal legge den ut for salg, skriv hvor høy dere er. :klemmer:

Skrevet
Vær spesifikk i annonsen. Ta GODE bilder, gjerne med deg inni og presiser at kjolen er ny (ubrukt). Oppgi detaljerte mål. Ikke kall annonsen "drømmekjolen" eller "verdens peneste kjole". Det er de nemlig alle sammen...

Tror det er en del som leter på FINN,det har jeg også gjort..men det er så mye styr med e-mails fram og tilbake nettopp fordi bilder/beskrivelse av størrelse er jevnt over dårlig.

Skrevet
Det er ikke så lett å selge brudekjole på FINN. Har hatt en kjole der selv. Min kjole var svinedyr, så selv halv pris er mye penger. Og får jeg ikke det for den, kan det være det samme. Da har jeg den heller den selv. Som minne. :)

Hvor mye kostet disse tabbene deres da?

13000 kr....!Det er helt typisk ass....men jeg må jo like kjolen jeg skal bruke..(?)Det er jo en kjole med litt ekstra da, så det blir kanskje ikke så vanskelig å selge den?

Skrevet
tror kanskje det er like lett å få solgt kjolen på sider som er spesifikt for bryllup og brudekjoler. Bryllupstorg, bryllupsmarked osv.

Vet at mange leter på Finn, men enda flere kommende bruder leter nok på bryllupssidene også

Hei igjen!

Hvis jeg skal selge den ubrukt, er det kanskje best å ikke ta den på meg for fotografering- men heller vise et "modellbilde"?

Skrevet
Hei igjen!

Hvis jeg skal selge den ubrukt, er det kanskje best å ikke ta den på meg for fotografering- men heller vise et "modellbilde"?

jeg ville tatt den på...hvertfall siden jeg selv hadde preferert å ikke sett et modell bilde,,

Bare vask gulvet godt først og ta av all sminke og parfyme. Ta noen gode bilder som viser hvordan den sitter...jeg hadde heller kjøpt et bilde av noen i kjolen, enn et modell bilde. Den er uansett bare tatt på for å vise den frem og har ikke blitt brukt.

Skrevet

Ok!

Vet du spesifikt om noen slike bryllupstorg eller bryllupsmarked? Jeg finner det nemlig ikke på nettet... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...