Gå til innhold

nettdating igjen

Gjest Gjest_nysgjerrig_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nysgjerrig_*

har inntrykk av at nettdating virkelig har skutt fart de siste par åra, og fremstår nå som mainstream sjekking for folk i alle aldre. Noen som har hatt noen litt sære eller morsomme opplevelser på denne arenaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Jeg har mange!

Den jeg kommer på akkurat nå, er da det kom en mail til meg. Fra en som bodde på en helt annen kant av landet. Den sommeren hadde han vært på besøk i min by, og kunne fortelle at han hadde sett meg på markedsplassen der en dag. Han beskrev hva jeg hadde hatt på meg og hvilken dato det hadde vært.

Det var rimelig sært.

Endret av Hilde K S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Eller, den gangen spray ennå fantes. Jeg hadde en kort uke der inne. Der fikk jeg en mail som ligner på denne:

"Hei. vi er et parr i trettiårene somm jærne vill ha en dame till med på laget nårr vi skall ha sex. vi kann treffes å ta ett glass røvin ute på kafe. så kann vi gå på pøbb og ta noen glass vin. etterpå kann vi gå hjemm til oss og dele en flaske vin. så kan vi kysse og kose litt. så kann vi ta mere vin og se vhor vi enner."

Jeg svarte: "Etter så mye vin ender jeg hengende over doskålen, uten i stand til å gjøre noe som helst."

De svarte aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Eller pensjonisten på nær 70 år, som mente han kunne komme og koooooose med meg etter skøytetreningen. Det var jo på vei hjem, måtte vite og siden jeg hadde tre barn kom jeg aldri til å få sjans på noen menn på min egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte: "Etter så mye vin ender jeg hengende over doskålen, uten i stand til å gjøre noe som helst."

Beste responsen ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...