Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2003 #1 Del Skrevet 20. august 2003 Hei! Jeg er nå lykkelig gift, ble det 2. august. Hadde en som sang solo i kirken og hun sang " Ett liv for mig" av The real group. Hele kirken satt å gråt . Nyyyyydelig sang, Må bare høres. Klem lykkelig gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. august 2003 #2 Del Skrevet 20. august 2003 Den har jeg sunget i mange bryllup. Veldig fin sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 20. august 2003 #3 Del Skrevet 20. august 2003 Kjempefin sang.Hadde selv denne sangen i mitt bryllup i fjor og kjenner mange som også har brukt den eller vært i bryllup der denne har blitt sunget. Er denne sangen i ferd med å ta over som solosang nr. 1; From this moment?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Ja sangen var helt nydelig (satt rett under solisten...). Kom tårer hos meg ja... Men skal inrømme at det kom flere tårer da du kom inn i kirken med pappan din... Hadde jo sett kjolen på deg før, så jeg visste du var nydelig, men du tok pusten fra flere enn meg... Håper på å høre fra deg snart... Savner dere!!! Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 Den er nydelig............ jeg var også i bryllup 2. august hvor denne ble sunget........ Kanskje var vi i samme bryllup :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå