Gjest Nysgjerrigpetra Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hvordan har forholdet deres utviklet seg? Vårt er omtrent sånn: Først: Møttes på senvinteren 2 mnd: Offisielt sammen 3 mnnd: Møtte hverandres foreldre, en del venner osv 8 mnd: Sa vi elsket hverandre 1 år: Var på tur sammen og flyttet sammen 1 år 6 mnd: Begynte å diskutere barn seriøst 2 år 3 mnd: Han fridde og jeg sa ja 3 år 2 mnd: Ble gravid 3 år 9 mnd: Det er nå! Jeg er veldig gravid og vi skal gifte oss i juli. Bor i samme leilighet som vi først flytta sammen i. Veldig lykkelig
Gjest Ylva Virvla Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Vi møttes da vi var 15 og 16 år gamle, er 25 og 26 år i dag. Først: Møttes i august. Var venner, ble sammen etter ett år. 1. år (som kjærester): Mye av og på. 2. år: Forholdet stabiliserte seg, hadde det veldig fint. 3. år: Vi begynte såvidt å snakke om barn, men som noe vi skulle gjøre i framtiden. Vi flyttet hjemmefra og ble samboere. 4. år: Han fridde. 5. - 9. år: Disse årene har det egentlig ikke skjedd så mye med hensyn til håndfast, konkret utvikling av forholdet. Haha.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 jeg er ikke i forhold nå, men tenkte jeg kunne få svare med med siste forhold Først: Møttes gjennom felles venner 2 uker: første date 4 uker: offestielt sammen 1 måned: møtte hverandres foreldre 3, 5 måneder: sa vi elsket hverandre 4 måneder: flyttet sammen 7 måneder: første ferie sammen 2 år 3 måneder: slutt på grunn av at vi ville forskjellige ting. det er nå ett år siden. Nå: Veldig gode venner og treffer hverandre ca hver andre uke
Gjest Heidie Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Først: Møttes gjennom felles venner (hadde møtt hverandre for noen år sammen også, visste hvem hverandre var) De neste 4 ukene: Var sammen omentrent hver dag, ble sammen. 6-7 uker: Sa at vi elsket hverandre 2 mnd: Traff hverandres foreldre og familie 3 mnd: Forlovet oss Nå (1 år 1 mnd): Planlegger bryllup, gifter oss om 1 mnd :D Flytter sammen etter bryllupet
Envy Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 (endret) Først: møttes natt til 1. mai 2009 2 dager etter: møttes igjen med felles venner og endte opp på peppesdate og senere på hotellrom ... etter dette fortsatte vi å møtes hver dag 5 dager etter første møte var vi offisielt sammen 2 uker etter vi var blitt sammen: han forsnakket seg og sa han elsket meg, hvilket førte til at jeg sa det samme tilbake ikke lenge etter. 3-4 uker: møtte foreldre 3 mnd: flyttet sammen 6 mnd: er nå og vi stortrives i hverandres selskap alt har gått veldig fort med oss og vi er klar over det, men det er slik vi valgte å ha det, og jeg elsker han virkelig av hele mitt hjerte :rødme: Endret 13. november 2009 av Envy
MissCoverdale Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Første fohold: bekjente i to år, så første date. Jeg 16, han 19. 3mnd senere: offisielt sammen 8mnd: sa vi elsket hverandre 8mnd-4år: masse krangling, han ville flytte sammen, jeg ville ikke 4år: tok til vett og gjorde det slutt Nåværende forhold: bekjente i 9/10år så første date 2 uker og ti dater senere: første .... 2 uker etter det igjen: offisielt kjærester 3 mnd etter første date: sa vi elsket hverandre 6 mnd ut i forholdet: avstandsforhold 7 mnd: nå er det kun 1,5mnd igjen av avstandsgreiene! Vi har planer om å flytte sammen om ett år, siden vi er enige om at det er greiet å la den første forelskelsen legge seg litt før vi tar forholdet videre. Dessuten er vi litt redd for at samboerskap kan ta knekken på romantikken. Han har også sagt at han vil ha barn med meg så snart vi er ferdig utdannet, men jeg tror han ikke tenker helt klart ennå Jeg vet dette er drømmemannen min, men det gjenstår å se om vi får det til å fungere..
Gjest MikeWaters Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Dessuten er vi litt redd for at samboerskap kan ta knekken på romantikken. Det er ikke samboerskapet som tar knekken på romantikken, men menneskene inni skapet Samme med barn, for noen blir det slit, ork og mas - for ande blir det en berikelse som knytter dere nærmere sammen.
Kónguló Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Vi har ikke kommet så "langt" enda, men kan jo svare fordet.. Møttes i hjemlandet hans (Island), når jeg var på besøk hos en venninne. Møttes hver dag i en uke, før jeg reiste hjem til Norge. 2 uker: Bestemte oss for å prøve langdistanse forhold. 2uker-8 måneder: Besøk ca. en gang i måneden, alt fra en langhelg til to ukers opphold. Begynte å si at vi elsker hverandre. Vi møtte begge hverandres familie i denne perioden, og når han var i Norge bodde han hjemme med familien min, siden jeg fortsatt bodde der. Vi liker begge "svigerfamilien" veldig godt 8 måneder: Flyttet inn sammen på Island. 8 måneder - 1 1/2 år: Begge bestemte på at vi vil være sammen resten av livet (så langt vi kan se nå hvertfall), prater om bryllup og barn, men alt som noe som skal skje senere i livet, har ikke hastverk. ca. 1 1/2 år: Flyttet til Norge, hvor vi bor nå og har planer om å bli værende i noen år :rødme:
Gjest Gjest_Viren_* Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Møttes da jeg var 19 og han 20 (studerte ved samme høgskole), ble gode venner, men jeg flyttet til et annet sted for å studere ved en annen høgskole. Holdt kontakten, og møttes igjen 3 år etterpå - da flyttet jeg inn hos han umiddelbart. 2 år senere forlovet vi oss, og ble foreldre til vårt første barn, 2 og et halvt år etter ble vi foreldre til vårt andre barn, og neste sommer gifer vi oss (vi har da vært sammen i 8 år).
Nelly Pelly Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 Julen 1999: Møttes for første gang + (mellomtiden: div mld, telefonsamtaler, kyssing ol i blandt) 1. august 2008: Møttes igjen og det sa klikk. Etter 1 uke: med dating hver dag dro han "hjem" til der han bor og vi sa at vi var småkjærester. Etter 2 uker: Offisielt kjærester Etter 3 uker: Sa at vi elsker hverandre Etter 4.5mnd: Han fridde Etter 9mnd: Flyttet han hjem og inn hos meg(samme plass som han også er fra). Hadde da hatt et avstandsforhold i 9mnd. Etter 1år: Vi giftet oss (Han har hatt lyst på barn gjennom hele forholdet, så det står på meg).
Tante Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 (endret) Torsdag: møttes i "rolle" Lørdag: møttes på "ordentlig" søndag: første "date", middag med gjengen onsdag (1 1/2 uke): sammen 3 uker: sa vi elsket hverandre (1. gang vi møttes igjen etter vi ble sammen, grunnet avstandsforhold) 2 1/2 måned: møtte foreldre, familie og venner (jula) 7 mnd: bestilte kirke og lokale 1 år: offisielt forlovet og planlegger bryllup om ca. ett år Endret 13. november 2009 av Tante
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2009 #12 Skrevet 13. november 2009 Først: Snakket sammen på nettet. 3 mnd: Flyttet inn sammen 3 år 7mnd: Bor sammen enda
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #13 Skrevet 13. november 2009 Høsten 2002 - Møttes via felles venner Senere samme høst - ble offisielt sammen 2002 - 2007 - Avstandsforhold, bodde i forskjellige byer 2007 - Samboere 2008 - Kjøpte hus sammen Og så langt har vi kommet. Vi har altså vært sammen i syv år, men har ingen umiddelbare planer om barn, giftemål.
^^Belle^^ Skrevet 13. november 2009 #14 Skrevet 13. november 2009 Møttes i påsken da jeg var 16 og han var 18. Møttes et par ganger på byen og ''rotet'' litt, før jeg reiste til Frankrike som utvekslingsstudent i august. Vi holdt kontakten det siste halve året jeg var der. Tidslinjen min begynner derfor på 0 den dagen jeg kom hjem. Da var jeg 18 år og han 20. 3 dager: Første date 1 uke: Ble offisielt sammen, møtte hverandres foreldre, første osv.. ca. 3 mnd: Første ''jeg elsker deg'' 0,5 år: Han flyttet til en annen by 1,5 time herfra. 1 år: Vi flyttet inn sammen i ''den andre byen''. 5 år: Han fridde til meg, vi flyttet til hjembyen, kjøpte vår første leilighet og vi begynte å prøve å få barn. 7 år: Vi giftet oss, prøver enda å få barn (skal ha vårt første prøverørsforsøk i desember ).
Gjest Olerosa Skrevet 13. november 2009 #15 Skrevet 13. november 2009 2 uker: Første date og kyss 3 uker: Offentlig sammen, hilste på foreldrene hans. 3 mnd: Første gang han sa han elsket meg, jeg kom noen uker etter. 9 mnd: Skulle flytte inn sammen, men det ble slutt. - 1,5 år senere- Dag 1: Kyss og sengehygge Dag 2: Ble samboere, jeg flyttet inn til han. Dag 3: De 3 magiske ordene kom 4 mnd: Han fridde, jeg sa ja 8 mnd: Giftet oss 15 mnd: Jeg ble gravid 6,5 år: Jeg er den heldige mor til to vakre barn, vi er akkurat ferdig med det nye huset vårt og har bodd her i 3 måneder. Vi har det utrolig bra sammen, og jeg vet at jeg er gift med verdens beste mann. Har ikke angret en dag på at jeg plutselig oppsøkte han en dag etter at det hadde vært slutt i over et år
Gjest Smacky Skrevet 13. november 2009 #16 Skrevet 13. november 2009 Så fort folk forlover/gifter seg her ;o. Ble sammen med samboeren etter vi hadde kjent hverandre ett år. Var sammen med eksen når vi ble kjent, så tok litt tid ;p. Kjøpte leiligheten sammen etter litt over 1 år. Nå runder vi 3 år over nyåret, men har ingen planer om forlovelse/brylupp eller barn. Selvom jeg gjerne kunne tenkt å forlove meg, så er han ikke med på den tanken enda. Frusterende? Jaaa! Trenger tips føler jeg
^^Belle^^ Skrevet 13. november 2009 #17 Skrevet 13. november 2009 Så fort folk forlover/gifter seg her ;o. Ble sammen med samboeren etter vi hadde kjent hverandre ett år. Var sammen med eksen når vi ble kjent, så tok litt tid ;p. Kjøpte leiligheten sammen etter litt over 1 år. Nå runder vi 3 år over nyåret, men har ingen planer om forlovelse/brylupp eller barn. Selvom jeg gjerne kunne tenkt å forlove meg, så er han ikke med på den tanken enda. Frusterende? Jaaa! Trenger tips føler jeg Da min kjære fridde til meg etter 5 år var jeg forberedt på å vente i nye 5 år før noe slikt skulle skje. Så det kan plutselig skje vet du!
wahaj Skrevet 13. november 2009 #18 Skrevet 13. november 2009 Han var en eks av ei i klassen min, og sendte meg et brev på nettby, så snakket vi sammen. 5.april, o8 - første møtet, drakk oss dritings (veldig fint første møte) Gikk sammen en god del 1mnd senere ble vi offisielt sammen. 3mnd senere flyttet jeg inn til han. 1 år og 11 dager sammen ble vi forlovet Måneden etter ble jeg gravid (halvveis planlagt) Og prinsen ventes når vi har vært sammen i 1 år og 10mnd. Har ikke helt bestemt oss for nå vi skal ha bryllupet, han vil i -11, mens jeg vil i -12. Vi får se :-)
Gjest Smacky Skrevet 13. november 2009 #19 Skrevet 13. november 2009 Da min kjære fridde til meg etter 5 år var jeg forberedt på å vente i nye 5 år før noe slikt skulle skje. Så det kan plutselig skje vet du! Godt å høre . Vet han kommer til å fri til meg en dag, han sa tilomed her om dagen at han hadde planlagt hva som skulle stå i ringene mine. Men er ikke så veldig gøy når det er ett sårt tema og begges familie og venner spørr om vi ikke skal forlove oss snart. Jeg er ikke akkurat den som legger ut om følelsene mine sånn, hehe.
Gjest LonelyAngel Skrevet 13. november 2009 #20 Skrevet 13. november 2009 Møttes når vi var begge 16 år. Første møte: Vinterkveld på fest 2 måneder etter: Ble sammen 1 uker etter vi ble sammen: Etter ca.3-4 måneder: Sa "elsker deg" Etter ca. 2 år: snakket om fremtid. Etter 2,5 år: Flyttet til hver vår by for å studere (avstand) Det er akkurat 4 år siden vi møttes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå