Ma03 Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hva tenker dere når jeg sier 17 og 25år? Studerer begge to.. Bare artig å høre hva andre mener, og det avgjør ikke noe for meg, for vi har det fantastisk!
Chiquita Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Alder er ingen hindring, bare en utfordring. Selv har vi 10 år mellom oss, og vi ble sammen da jeg var 16. Det har gått 11 år nå, og vi er gift, med hus, bil og barn
breathless* Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Jeg har kjæreste som er fem år eldre og jeg er på din alder, så jeg synes ikke det gjør noe som helst! Jeg er superforelska og vi har det herlig sammen, alder har lite eller ingenting å si på det. Jeg vil likevel påpeke at med en gang synes jeg det er litt drøyt, men jeg vet hvordan det er og at når man kjenner noen så forsvinner alder. Bare vær forberedt på litt hevede øyenbryn, så går det fint
Olive Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Er 9 år mellom meg og min kjære - det betyr mindre og mindre med årene
Tante Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Jeg synes forskjellen på en måte blir "større" når den ene parten er såpass ung. Selv er det 11 år mellom meg og han, men vi er 25 og 36. Jeg hadde ihvertfall ikke vært klar for en så mye eldre partner da jeg var 17. Jeg var sammen med en på 28 da jeg var 20 og det var for mye og gikk bare ikke. Man utvikler seg utrolig mye mellom 16-25. Men folk er forskjellige, så det er nok bare du som kan vite om det fungerer. En av de tingene som kan gjøre et slikt forhold lettere er at man er på samme "plass" i livet. At begge er studerer gjør det kanskje enklere enn om han hadde hatt full, fast jobb og du gikk på skole og ville være med på skolefestene (Det var det som ikke funka for oss).
Gjest MikeWaters Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Hva tenker dere når jeg sier 17 og 25år? Studerer begge to.. Bare artig å høre hva andre mener, og det avgjør ikke noe for meg, for vi har det fantastisk! Flott, men etter min mening så bør man ha minimum et skikkelig forhold bak seg før man "etablerer" seg så hvis han er der, så er jeg bittelitt skeptisk.
Fantomina Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 (endret) , Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Bernardette Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Det er nesten ti år mellom oss, men jeg var 22 da vi traff hverandre og tenkte ganske annerledes enn da jeg var 17.
Britt Banditt Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Jeg lurer mest på hvordan en på 17 kan studere. Hehe, godt poeng. Er mange som kaller seg "student" selv om de går på videregående, men da er man faktisk "bare" elev.
Pingting Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 Da jeg var 17 var jeg sammen med en på 25, han viste seg å være mer umoden enn meg - noe som sikkert var litt av grunnen til at han ville ha en ung, uerfaren og naiv kjæreste. Nå sier ikke jeg at alle forhold med denne aldersforskjellen vil være slik, men jeg tror det skal MYE til før de fungerer. Særlig i lengden; mange forandrer seg svært mye fra de er 17 til de kommer i midten av 20-årene, så å holde sammen da kan bli en utfordring. Men det er det jo bare en måte å finne ut av
Ma03 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. november 2009 Hehe, godt poeng. Er mange som kaller seg "student" selv om de går på videregående, men da er man faktisk "bare" elev. Jeg er fullstendig klar over at jeg bare er elev, var bare en måte å skrive det på.
Ma03 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. november 2009 Kjekt å se at så mange er positive til aldersforskjell, og at det er mange det funker for! Selvfølgelig vet vi jo ikke om det fungerer i lengden, men det er jo noe man må ta sjansen på
Tante Skrevet 13. november 2009 #13 Skrevet 13. november 2009 Jeg er fullstendig klar over at jeg bare er elev, var bare en måte å skrive det på. Det forandrer ihvertfall mye for meg. Det er nemlig stoooor forskjel på elev og student. Studenter har mye større frihet og mye mer vekt på det sosiale, en helt annen måte å jobbe med studiet sitt på osv. Så da vil jeg si at dere er på forskjellig plass i livet, noe som kan vanskeliggjøre ting.
sebylon Skrevet 15. november 2009 #16 Skrevet 15. november 2009 Jeg er 27, mannen min er 43. Vi er gift og har vært sammen i 4 år. Aldersforskjellen er ikke noe problem. Hvis ting fungerer for dere, så er det kjempefint :-) Men jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med en på 25 da jeg var 17. Jeg var nok ikke så moden som jeg likte å tro ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå