Gå til innhold

Gjøre noe nytt og annerledes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner å bli lei av kjedelige charter reiser hver sommer, og tenker at sommeren 2010 vil jeg gjøre noe nytt og annerledes!

Tenker på å jobbe frivillig på barnehjem/dyrehage etc. Er det noen av deres om har gjort noe lignende, og kan komme med tips?

Syns diverse sider på nettet skal ta så mye for arbeidet! Kunne tenke meg å funnet et senter selv, og bare betalt for flybillett og opphold der nede...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_globetrotter_*
Skrevet
jeg begynner å bli lei av kjedelige charter reiser hver sommer, og tenker at sommeren 2010 vil jeg gjøre noe nytt og annerledes!

Tenker på å jobbe frivillig på barnehjem/dyrehage etc. Er det noen av deres om har gjort noe lignende, og kan komme med tips?

Syns diverse sider på nettet skal ta så mye for arbeidet! Kunne tenke meg å funnet et senter selv, og bare betalt for flybillett og opphold der nede...

Det er absolutt mulig å finne et sted på egenhånd hvor du kan jobbe som frivillig. Finn ut hvor du har lyst til å reise og les på nett.

Jeg syns Atlantis o.s.v tar veldig mye betalt for disse tjenestene. Jeg for min del kunne aldri ha tenkt meg å betale for at noen formidlet meg en gratis jobb!

Lykke til med reiseplaner :)

Skrevet
Det er absolutt mulig å finne et sted på egenhånd hvor du kan jobbe som frivillig. Finn ut hvor du har lyst til å reise og les på nett.

Jeg syns Atlantis o.s.v tar veldig mye betalt for disse tjenestene. Jeg for min del kunne aldri ha tenkt meg å betale for at noen formidlet meg en gratis jobb!

Lykke til med reiseplaner :)

Takk:) Akkuratt det samme tenker jeg... og de tar seg jo utrolig godt betalt også synes jeg..

Skrevet

Jeg har planer om motorsykkelferie i Colombia. Planlegger å dra fra karibiske kysten inn mot Amazonas-områdene og ut igjen til Stillehavskysten. Planlegger å bruke en måneds tid i rolig tempo for å komme nærmere lokalbefolkningen. Noe slikt kunne kanskje også vært interessant for deg? Jeg kommer til å leie en sykkel av en fyr i Baranquilla, han vet også om ulike knep man kan ta for å klare seg gjennom de veldig tynt befolkede Amazonas-områdene.

Det er jo ganske normalt å velge ut Latin-Amerika for slike reiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...