lillesol20 Skrevet 20. august 2003 #1 Skrevet 20. august 2003 Hva om alle som gidder skriver under denne tråden hvilke hudpleie- hårpleie- kroppspleie- og sminkeprodukter de synes er aller best? Og når tråden "dør ut" etter en viss tid og ingen flere svarer, kan vi lage en egen tråd i dette forumet som kanskje kan bli prioritert som viktig, som f.eks kan hete "KG-jentene anbefaler" eller noe sånt? Der vi samler sammen de beste produktene og anbefalingene. (F.eks Redken All Soft har utrolig mange tilhengere her inne.) F.eks slik, dette er da min liste: Hudpleie: Shiseido pureness Hårpleie: Redken all soft Bodypeeling: L`Oreal exfotonic Bodylotion: L`Oreal nutrilift Concealer: Foundation: - Pudder: - Solpudder: - Rouge: Maybelline Lipliner: IsaDora Leppestift: MaxFactor lipfinity + gloss Mascara: Maybelline fullnsoft Kajal/eyeliner: Rimmel eye pencil Øyeskygge: L`Oreal og Versace Legg gjerne til flere "kategorier" hvis noen kommer på noe.. Ah, herlig overfladisk tidsfordriv!
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2003 #2 Skrevet 20. august 2003 Dette er da min liste: Hudpleie: Dermalogica Hårpleie: Redken all soft Bodypeeling: Enn sånn skrubbekrem jeg kjøpte på helsekost. (navn?) Bodylotion: ]SH pumpeflaske skrem. (apotek vare. bruker den til alt) Concealer: clinique! (sånn avlang, liten) Foundation: - Pudder: - Clinique double face powder Solpudder: - Rouge: Lipliner: Leppestift: Mascara: Lorel longtitude Kajal/eyeliner: Rimmel eye pencil & lancomeØyeskygge: Clea
:-) anna Skrevet 20. august 2003 #3 Skrevet 20. august 2003 Hudpleie: leter fremdeles men har god erfaring med Dior Bodylotion: Babyolje på nydusja kropp Concealer: clarins grønn på ene sida hudfarga på andre Foundation: chanel hvit og svart pumpeflaskei lyseste fargen Pudder: Kanebo!!!! Lipliner: Guerlain eller Chanel Leppestift: Guerlain (lukter så nydelig) eller Chanel Mascara: Helena Rubinstein Øyeskygge: Chanels fire i en boks - er bakt i ovn og knuser ikke!!!! Liker også Guerlain sine mange flotte farger. Tar med sminkefjerner: Dior - er så mild og fin!
Gjest Lea Skrevet 20. august 2003 #4 Skrevet 20. august 2003 Hudpleie: Varierer veldig. Bruker Synergie Pure akkurat nå Hårpleie: Carins shampo og balsam for slitt hår. Bodypeeling: Saltskrubb med peppermyntelukt Bodylotion: Husker ikke.. en stoor flaske kjøpt i Spania. Concealer: Nei Foundation: Max Factors Seamless Makeup Pudder: Nei Solpudder: Nei Rouge: FOB Lipliner: IsaDora Leppestift: Nei Mascara: L'oreal et-eller-annet Kajal/eyeliner: L'oreal Øyeskygge: L'oreal
xeyes Skrevet 20. august 2003 #5 Skrevet 20. august 2003 Hudpleie: Dermalogica Hårpleie: Tigi catwalk Sexed up/ Redken so long Bodypeeling: Dermalogica Spa Bodylotion: Body-butter Oliven/blåbær Concealer: Chanel Foundation: MAC Pudder: Kanebo (compact finish?) Solpudder: Cliniqe Rouge: Chanel Lipliner: Chanel/Christian Dior Lebestift: Chanel/Christian Dior Lipgloss: Glamshine L'Oreal Mascara: Lancôme Flextencils Øyeskygge: Chanel Kajal/eyeliner: Nei Penselsett: Chanel + en mikropensel fra FOB
Sister Blue Skrevet 21. august 2003 #6 Skrevet 21. august 2003 Hudpleie: Dermalogica & Declèor Hårpleie: Redken so long Bodypeeling: Clarins Bodylotion: Biotherm & en aloe vera krem m e-vitamin Håndkrem: Biotherm Concealer: Dior Foundation: Nei Pudder: Kanebo Solpudder: Nei Rouge: Chanel Lipliner: Chanel Lebestift: Chanel Hydrabase Lipgloss: billige på H&M + Dior Diorific Mascara: Kanebo38 til hverdags, Estee Lauder til fest Øyeskygge: Chanel boks m 4 farger, Rimmel Kajal/eyeliner: Versace, Chanel Penselsett: Pudderkost fra Clarins Neglelakk: Chanel & lancome
Gjest glamourgirl Skrevet 21. august 2003 #7 Skrevet 21. august 2003 Prøver meg med en liste jeg også: Hudpleie: Clinique Hårpleie: Sheer Blonde Bodylotion: Dior Pure Satin (tror jeg den heter?!) og Biotherm citrus, bytter mellom disse. Concealer: Colour Foundation: Dior, Diorskin Fluid Pudder: På jakt etter et godt transparent pudder, prøvde Versace, men ikke fornøyd. Rouge: Maybelline og Helena Rubinstein Leppestift: Clinique og den Glam glitter glossen fra L'Oreal, liker den riktig godt. Mascara: Amplicils fra Lancome Kajal/eyeliner: Lancome Øyeskygge: Clinique
Gjest Ethereal Skrevet 21. august 2003 #8 Skrevet 21. august 2003 Dette var vanskelig, men.... Hudpleie: Dermalogica, Decleor Hårpleie: Sebastian Bodylotion: Vichy Lipidiose 2, L'Oreal Nutrilift Concealer:Kanebo Foundation: Nei Pudder: Chanel, både løst og presset Rouge: Nei Leppestift: Estee Lauder, Chanel Mascara: Spectacular fra Rubinstein, YSL Effet Faux Cils Kajal/eyeliner:Clarins Øyeskygge: Chanel og L'Oreal
veslepus Skrevet 21. august 2003 #9 Skrevet 21. august 2003 Dette er da min liste: Hudpleie: Dermalogica Hårpleie: Redken all soft Bodylotion: Biotherm sin (den med sitruslukt) Concealer: Lancome + YSL Touch Eclat Foundation: Chanel - husker ikke helt hvilken av de Pudder: Løspudderet til Chanel Solpudder: Guerlin Rouge: Versace Leppestift: Dior Addict Mascara: Amplicils fra Lancome Øyeskygge: Chanel
Gjest Jamila Skrevet 21. august 2003 #10 Skrevet 21. august 2003 Hudpleie: Clarins. Dermalogica peeling. Hårpleie: Redken so long, men er ikke superfornøyd så der kommer det noe nytt Bodylotion: Vichy Lipidiose 2 Concealer: YSL Touch Eclat Foundation: Christian Dior et eller annet Pudder: Solpudder: Clarins, men etter at de fikk nytt design sprekker den så lett Rouge: Chanel Leppestift: MAC Mascara: Amplicils fra Lancome Øyeskygge: Chanel, MAC Eyeliner: MAC Lipgloss: Dior Addict, Versace Penselsett: Chanel
Gjest Aurora (unplugged) Skrevet 21. august 2003 #11 Skrevet 21. august 2003 Ansiktspleie: Fra Shineclub: jojobaolje, da,nattkrem og spesilakrem Peeling:Shineclub Renseprodukter::Lancome tre-i-ett rens og øyesminkefjerner Ansiktsmaske:Shineclub, Lancome og Elisabeth Arden [b]Rouge:Lancome Mascara:Lancome Flextencils og Magnificils Øyenskygge:Lancome og Art Deco Fotkrem, Håndkrem og Bodylotion: Shineclub Foundation: Estee Lauder Kajal: Lancome Øyenbrynspenn og pudder:Lancome Sjampo og balsam: Shineclub og Redken all soft Hårkur:Redken all soft heavy Dusj:Shineclub dusjsåpe og Body oil Lipgloss:Body Shop [b]Leppestift:Lancome og Dior
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2003 #12 Skrevet 21. august 2003 Min liste over merker jeg ikke kommer til å bytte ut med det første: Mascara: Kanebo 38 Hår: Redken (shampo,balsam og kur) Øyekrem: Lancome - Hydra Zen Yeux Solpudder: Guerlain Roll-on: Sterilan Bodyscrub: Nivea (hvit med blå korn i) Negler: Hvit blyant fra Isadora under tuppen. Isadora neglelakk. Når det gjelder resten av produktene jeg har, er jeg ikke "frelst" og kommer sikkert til å skifte når den flasken/tuben jeg har stående er oppbrukt. Men dette var absolutt anbefales listen min.
chriztine Skrevet 21. august 2003 #13 Skrevet 21. august 2003 Slenger meg på jeg også: Hudpleie: Estèe Lauder Hårpleie: KMS Bodypeeling: Clinique - Soft poolish Bodylotion - Biotherm (den for ekstra tørr hud) Concealer: Clinique - Soft conceal corrector Foundation: Chanel - Double perfection fluide Pudder: Estèe Lauder - Complete Finish Solpudder: Estèe Lauder Rouge: Estèe Lauder Lipliner: bruker ikke! Leppestift: Helena Rubinstein Ligloss: Helena Rubinstein Mascara: Helena Rubinstein - Vertiginous mascara Kajal: Lancôme Crayon Khol og Helena Rubinstein "Spectacular liner" Øyenskygge: Estèe Lauder Sminkefjerner: Estèe Lauder - Gentle eye-makeup remover Neglelakk: Helena Rubinstein Øyenbrynspenn: Clinique Favorittene mine varierer litt, men har konkludert med at jeg stort sett liker Helena Rubinsteins sine lipglosser og leppestifter, mens liker liker veldig godt Estèe Lauder sine hudpleie produkter.... iværtfall for tiden...
Skusla Skrevet 21. august 2003 #14 Skrevet 21. august 2003 Hudpleie: Dior, Clarins, Clinique og Lancome Hårpleie: Sebastian og SP Bodypeeling: Sebastian og Clinique Bodylotion: Clarins, Estee Lauder Concealer: Bruker ikke Foundation: - Bruker sjeeelden, men har en fra Clarins jeg liker Pudder: - Kanebo Solpudder: - Helena Rubinsein og Clarins Rouge: Clinique og Dior Lipliner: Clarins og Lancome Leppestift: Versace lippgloss, Elzabeth Arden, Kanebo lipgloss Mascara: Clinique og YSL. ( har enda til gode å finne en jeg er SKIKKELIG fornøyd med-) Kajal/eyeliner: Bruker veldig sjelden, men har en fra Lancome som er ok Øyeskygge: Lancomes skrin med mange farger, Versace. Neglelakk: Maybelline, Estee Lauder og Chanel Parfyme: Lancome, Escada sommerduft, Nina Ricci, Ralph Lauren
Gjest Gjest_MIA_* Skrevet 20. juli 2006 #15 Skrevet 20. juli 2006 Den her tråden synes jeg at vi burde ta opp igjen, hva sier dere jenter?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #16 Skrevet 20. juli 2006 Lignende tråder har vært oppe med jevnlige mellomrom, så det dukker sikkert opp en ny snart
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 21. juli 2006 #17 Skrevet 21. juli 2006 Den her tråden var veldig spesifikk synes jeg, og den er gammel så det kunne vært gøy å se hva folk har som favoritter nå.......
Gjest Tibz Skrevet 21. juli 2006 #18 Skrevet 21. juli 2006 Hjeeelp-jeg sitter her og aner ikke navnet på mascaraen min....
Hilde Skrevet 21. juli 2006 #19 Skrevet 21. juli 2006 Deodorant: Biotherm Hudpleie: Dermalogica skin smoothing med skin hydrating booster blandet i, + simples renseservietter når jeg har dårlig tid eller er på reise. Hårpleie: Har dreads, så bruker spesialsjampo for nettopp slikt hår.. (og ja, vi vasker håret vi også. i alle fall noen av oss. ) Foundation: Helena Rubinstein color clone Rouge: Chanel Øyenskygge: Chanel Mascara: Helena Rubinstein Lazh Queen Gloss: Dior
Gjest Chloe Skrevet 21. juli 2006 #20 Skrevet 21. juli 2006 Hudpleie: Vichy (apotekets) og L`Oreal Happy Derm (anbefales!) Hårpleie: Define stylingprod og Palmolive silk cut shampoo. Bodypeeling: Palmolive Bodylotion: Biotherm. Concealer: YSL enclate concealer og en stift fra Maybelline jeg ikke husker navn på. Foundation: Superfit fra Clarins (anbafales!). Bruker kun om vinteren. Pudder: - Solpudder: Guerlain Rouge:- Lipliner: - Leppestift: Glamshine fra L`Oreal Mascara: Maybelline (den klassiske rosa og grønne) og Lancomes Hypnose. Kajal/eyeliner:Chanel Øyeskygge: L`Oreal og Versace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå