Gå til innhold

lite elegant armbåndsur

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har smalt håndledd, og kunne ønsket meg et lite, stilrent armbåndsur, klikkeskiven kanskje på størrelse med en 50-åring. Har vært i diverse butikker i Oslo, men de fleste er for store og klompete for min arm. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, er ikke mer voksen enn at jeg ikke klarer å la være og kommentere hvor morsomt det kan være når forveksler ø med å. :gjeiper:

Hvis du kunne tenke deg et klassisk dameur, så bør vel en noe velassortert urmaker ha noe du liker. Hvis du tenker på noe i retning moterur, liker jeg designen til Calvin Klein godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*
He he, er ikke mer voksen enn at jeg ikke klarer å la være og kommentere hvor morsomt det kan være når forveksler ø med å. :gjeiper:

Hvis du kunne tenke deg et klassisk dameur, så bør vel en noe velassortert urmaker ha noe du liker. Hvis du tenker på noe i retning moterur, liker jeg designen til Calvin Klein godt...

Hehe, og jeg som ikke er mer voksen enn at jeg må kommentere det jeg antar er mangel på komma i overskriften, slik at det ser ut som TS ønsker seg et armbåndsur som er minst mulig elegant.

Men ellers er det vel bare å stikke innom en hvilken som helst urmaker, evt. smykkebutikk, sistnevnte har gjerne "de små søte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...