Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Var ute med en type i ca 3 mnd. Han fikk kalde føtter og sa han ikke var klar for forhold. Han har siden dette ( 4 mnd siden)holdt kontakten jevnlig m sms og mail + chatting på FB. Jeg er fryktelig svak for han, men har prøvd å la være å ta kontakt og bare svart på hans henvendelser. For et par uker siden ble han mer seriøs og ba meg konkret med på en fritidsaktivitet. Vi tilbringte hele dagen sammen og hadde en lett og hyggelig tone. Mye latter. Han ba meg nok en gang om å bli med han, og vi hadde det kjempefint. Skjer ikke noe utover at vi småflørter og ler. Han sa etter siste treff at han skulle pønske ut noe artig vi kunne gjøre neste gang. Ingen konkret avtale, så nå venter jeg i spenning og aner ikke om jeg hører noe igjen.. Noen som skjønner hva han vil ??! Er det vanlig at man bare blir kompiser etter et heftig og kort forhold?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Der kan jo hende at også han er litt usikker på hvor han har deg, og kanksje er litt avventene med å ta kontakt, siden han ikke helt vet hvor det bærer... Eller kanksje han sitter å håper på at du skal ta litt initiativ, og vise litt mer interesse enn kun å svare på hans forspørsler... Det at tonen kun har vært munter og flørtete betyr ikke nødvendigvis at han bare ønsker å være venner. Det er i hvert fall min erfaring.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Det beste for hode er nok å gå rett på sak å finne ut av dette her. Får du avslag så har du kanskje likevel en venn. Ønsker også han å ta det videre, så er jo det glimrende. Den værste følelsen som finns er å gå rundt å lure på slike ting. Kanskje/kanskje ikke, hvis, men, hva om. Det er slik folk blir gale av til slutt
Gjest Ylva Virvla Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg tror ikke det er så vanlig å inngå et vennskap etter en kort, heftig flørt. Jeg vil tro han er interessert i deg.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Tipper han ikke vet hva han vil. Men det er nok ikke vennskap han er ute etter. Har opplevde dette noen ganger, at mannen trekker seg etter et par-tre heftige måneder når han plutselig oppdager at han er i ferd med å få seg et seriøst forhold. Da kommer angsten og tvilen og redseln for å binde seg og han backer ut. Når han ikke lenger har detg i livet kommer redselen for at han har gjort noe vannvittig dumt.. Når disse tankene melder seg begynner meldingene å tikke inn. Sels synes jeg slike situasjoner er slitsomme og vanskelige. Tror faren er stor for at han kan komme til å trekke seg igjen hvis du begynner å stille krav nå. Han er i tvil, men vil ikke miste deg. Vis ham at du har et annet liv og ikke kommer til å sitte hjemme og gråte på grunn av ham dersom han skulle forsvinne igjen.
Gjest TS Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Tusen takk for svar. Fikk vel litt den følelsen sist ja, at han fikk kalde føtter da det begynte å bli litt seriøst. Er vel egentlig ikke noe å satse på, for han har vel det de kaller hengivenhetsfobi! Ikke lett når man er så forbasket betatt.. Aner ikke om jeg skal ta tiden til hjelp her, eller gi meg mens leken er god og hjertet fortsatt inntakt. Jeg var rimelig klar på at jeg likte han veldig godt og ville bli bedre kjent med han sist, så han vet at jeg er interessert.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Og når de oppdager at andre menn melder interesse, så får de panikk.
Gjest TS Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Og når de oppdager at andre menn melder interesse, så får de panikk. Ja, jeg vet ! Pokker altså, finnes det ikke en trylleformel på fremgangsmåte her ???
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Det er jo noen menn som må ha de inn med teskje også, da. Selvtillit og hvor trygg man er på seg selv varierer jo veldig fra mann til mann. En som kan virke veldig trygg er jo heller ikke nødvendigvis det. Ganske forvirrende dette her, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå