anna panna Skrevet 12. november 2009 #1 Del Skrevet 12. november 2009 Hei Noen som vet hvilken kanal oprah sender live fra i usa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 12. november 2009 #2 Del Skrevet 12. november 2009 Det lurer jeg også på...har helt abstinenser etter at de sluttet å sende den på tv3!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna panna Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2009 Det lurer jeg også på...har helt abstinenser etter at de sluttet å sende den på tv3!! de sender det på tv3... men kunne godt tenke meg litt nyere program Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 12. november 2009 #4 Del Skrevet 12. november 2009 På dagtid,men da er jeg på jobb.... De sendte kl 7(deretter halv 7) men nå er det borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna panna Skrevet 12. november 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 12. november 2009 På dagtid,men da er jeg på jobb.... De sendte kl 7(deretter halv 7) men nå er det borte Js stemmer det. Håper derfor noen kan hjelpe oss med å finne ut hvilken kanal de sender på... prøvde å kikke på www.oprah.com også...men ble ikke noe klokere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2009 #6 Del Skrevet 13. november 2009 syns det skulle vært forbudt med repriser av Oprah. Men kanskje mulighet for ønskereprise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. november 2009 #7 Del Skrevet 13. november 2009 Tror det sendes på ABC og NBC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna panna Skrevet 13. november 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 13. november 2009 Tror det sendes på ABC og NBC. oki..de har jeg ikke.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 20. november 2009 #9 Del Skrevet 20. november 2009 Oprah går hver fredag på ABC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 21. november 2009 #10 Del Skrevet 21. november 2009 Så dere når Oprah ble overrasket av black eyed peace? kjempe kult...begynner å grine hver gang jeg ser det :gjeiper: : se filmen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 21. november 2009 #11 Del Skrevet 21. november 2009 Så dere når Oprah ble overrasket av black eyed peace? kjempe kult...begynner å grine hver gang jeg ser det :gjeiper: : se filmen her Det der er noe av det råeste jeg har sett. Det må jo være planlagt? Det var helt utrolig bra ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå