Gå til innhold

Hvor god/dårlig er mobilen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mobiltelefon har du, og hvor fornøyd er du med den? Nevn gjerne noe positivt og noe negativt. Jeg har en nokia N73, det negative med den er at jeg mistet den i bakken og den gikk i to, og fungerer ikke.. Så nå vil jeg ha tips og råd før jeg skal ned på elkjøp over helgen for å prøve og se på telefoner =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken mobiltelefon har du, og hvor fornøyd er du med den? Nevn gjerne noe positivt og noe negativt. Jeg har en nokia N73, det negative med den er at jeg mistet den i bakken og den gikk i to, og fungerer ikke.. Så nå vil jeg ha tips og råd før jeg skal ned på elkjøp over helgen for å prøve og se på telefoner =)

Nokia E52. På papiret en god telefon, men denne henger seg opp hele tiden. Minst en gang om dagen. Har holdt meg bevisst unna Nokias profftelefoner tidligere fordi de er trege og dårlige, men håpet det hadde forandret seg i 2009. Det har det ikke. Nokia er fremdeles håpløst trege...

Skrevet

Hold deg LANGT UNNA N73 MUSIC EDITION fra NOKIA hvertfall. Jævligere dritt har jeg aldri hatt, den henger seg opp flere ganger i uka, får opp beskjeden om at "MINNE ER FULLT, SLETT NOEN DATA" før jeg kan lese/sende sms eller bruke noen av telefonens funskjoner, det er umulig at minne kan være fullt når det er en 1GB Minnekort i telefonen alt blir lagret på, og INGENTING unødvendig i telefonens minne. Ser på forskjellige fora at ikke bare jeg har det problemet, men at flere N73 eiere sliter. Fikk tips om å oppgradere softwaren, det fungerte i noen uker så var det på'n igjen. Upålitelig skrap.

Skrevet
Fikk tips om å oppgradere softwaren, det fungerte i noen uker så var det på'n igjen. Upålitelig skrap.

Akkurat det samme tipset jeg fikk av Nokias kundesenter... Håpløst.

Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson C901, kjøpt i juni/juli i år, og er foreløpig veldig fornøyd med den. Samtalevisningen på SMS er genial og kameraet er bra, og det er vel stort sett det jeg bryr meg om. Ingenting negativt å bemerke.

Skrevet

Jeg er avhengig av mobiltelefon både i jobbsammenheng (brukes mye)og privat, har den med meg nesten overalt. Bruker tlf til både ringing, SMS, internett og mail. Jeg har hatt mange tlf de siste årene bl.a nokia N73 og N85. Har ellers hatt flere eldre nokiamodeller samt Sony Ericsson (ulike modeller)og en HTC tlf. Har brukt mye tid på nettet/i butikker for å finne den perfekte tlf.

Men dette var helt til jeg testet iphone. Jeg er helt forelsket i den tlf, den er rett og slett genial. Var utrolig nok motstander av iphone i starten, mye pga at "alle" skulle ha den. Nå kan jeg ikke tenke meg å noen gang gå tilbake til andre mobiltlf. Jeg ville uten tvil kjøpt iphone, beste tlf jeg noen gang har hatt. Genialt enkel, ser bra ut og kan brukes til det meste.

Skrevet
Hold deg LANGT UNNA N73 MUSIC EDITION fra NOKIA hvertfall.

Den hadde jeg ingen problemer med. Kjempetelefon. Nokia N82 var jeg også veldig fornøyd med.

Nå har jeg en Samsung Pixon 12, og har ikke hatt noen problemer så langt. Godt kamera, batteri og nydelig skjerm.

Skrevet

Jeg har N95 8GB fra nokia, beste telefonen jeg har hatt! Litt klossete skyvetelefon, ikke akkurat perfekt å stappe ned i lomma da den skyver seg opp og tastelåsen går opp. Vips så har du ringt halve lista 100 ganger :P

Skrevet

Har Nokia 5800 XpressMusic. Jeg er ikke den som tar masse bilder, så for meg var muligheter og musikk viktigere. Kameraet er 3.2 mp og er greit i dagslys, men i mørke så duger det ikke noe særlig.

Kjempelyd i den,både høyttaleren innebygd og musikken til ørepropper osv.

Touchscreen ja..Skarp skjerm. Kun 3 knapper på telefonen. Kan legge kontakter man ofte ringer til med bilde og ikon på skjermen, har msn på den, og fullt qwerty tastatur! Følger med "fjernkontroll" som de kaller det, slik at du kan bytte sanger og volume etc uten å ta opp telefonen. God og rask nettleser, kan koble opp til trådløs nettverk også.

Veldig fornøyd :D

Skrevet

Nokia E65. Hatt den i 1,5 år og er veldig fornøyd. Bra batterikapasitet, god lyd når man snakker i den. Kameraet er OK i godt dagslys (bildene har det med å bli litt "grønne" hvis lyset ikke er bra men det kan justeres i et billedbehandlingsprogram). Musikk har jeg ikke på telefonen så det kan jeg ikke si noe om.

God blåtannforbindelse med både PC og handsfree.

Har vært en tur i asfalten, men lever i beste velgående enda. Kjenner en del som bruker den mye i jobbsammenheng og har ikke hørt noen si noe negativt om den i så måte.

Skrevet

For meg var muligheten til å ha masssse musikk på mobilen viktig så jeg valgte en w595 og den er jeg kjempefornøyd med :)

Skrevet
Har Nokia 5800 XpressMusic. Jeg er ikke den som tar masse bilder, så for meg var muligheter og musikk viktigere. Kameraet er 3.2 mp og er greit i dagslys, men i mørke så duger det ikke noe særlig.

Kjempelyd i den,både høyttaleren innebygd og musikken til ørepropper osv.

Touchscreen ja..Skarp skjerm. Kun 3 knapper på telefonen. Kan legge kontakter man ofte ringer til med bilde og ikon på skjermen, har msn på den, og fullt qwerty tastatur! Følger med "fjernkontroll" som de kaller det, slik at du kan bytte sanger og volume etc uten å ta opp telefonen. God og rask nettleser, kan koble opp til trådløs nettverk også.

Veldig fornøyd :D

Enig med deg! Jeg har også 5800 og er superfornøyd!! Hadde HTC Diamond før Nokiaen, men den var jeg ikke fornøyd med... Anbefaler 5800 til alle som spør! :)

Skrevet

Jeg har HTC Magic, og sånne er helt gull for gadget-freaks.

Skrevet

Hei hei folkens! Tusen takk for tips og erfaringer, har notert meg svarene deres sammen med mine egne ideer og funn. Kom gjerne med flere tips folkens! :) :)

Skrevet

Har en nokia n97, veldig god mobil på alle måter! Lite minus er små taster da jeg har store fingerflater.

Gjest WildRider
Skrevet

Ser den jeg har, nokia 5800 xpressmusic, allerede har blitt omtalt her og jeg er helt enig i det som er sagt. Alle tiders flott telefon.

Skrevet

Har selv nettopp kjøpt Sony Ericsson W995. Er meget fornøyd med mobilen fordi den er rask, har godt kamera, stort minne + samtalevindu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...