Gå til innhold

Treningspartner på Athletica?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :biggrin: jeg er ei jente på straks 23 som trener på Athletica (primært Nydalen). Etter en litt for sløv periode trenger jeg virkelig å komme i gang igjen, men jeg trener stort sett alene og det er så fryktelig kjedelig. Jeg foretrekker gruppetimene, som f.eks sykkel 1, step og styrke 45, men trener også litt ute i utstyrssalen.

Tenkte jeg derfor skulle sjekke her om det var noen andre som også trente alene, men som kunne tenke seg en treningsvenninne? :) så ta kontakt om du er litt lik og kunne tenke deg å trene med meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen..? :sukk: Hva med alle dere som har kikket på innlegget, hva ser dere etter..?

Skrevet

:)

Jeg trener på nydalen athletica, men jeg liker best å trene alene. Desverre, hvis ikke ville jeg absolutt hooket opp med deg. Skal si i fra om jeg plutselig begynner å bli kontaktsyk på trening ;)

Har vært inne og tittet fordi det er sjeldent athletica ble nevnt her, og ble nysgjerrig. Og så fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg er i målgruppen din, uten å gå for det :sjenert:

Håper det dukker opp noen andre :)

Liker du ikke å trene alene altså? Synes det bare blir tull og tøys når man er flere jeg :ler:

Skrevet
:)

Jeg trener på nydalen athletica, men jeg liker best å trene alene. Desverre, hvis ikke ville jeg absolutt hooket opp med deg. Skal si i fra om jeg plutselig begynner å bli kontaktsyk på trening ;)

Har vært inne og tittet fordi det er sjeldent athletica ble nevnt her, og ble nysgjerrig. Og så fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg er i målgruppen din, uten å gå for det :sjenert:

Håper det dukker opp noen andre :)

Liker du ikke å trene alene altså? Synes det bare blir tull og tøys når man er flere jeg :ler:

hehe, skjønner! :) jeg synes det er greit å trene alene altså, det bare blir litt kjedelig i lengden og så synes jeg det er lettere å komme seg avgårde når man vet noen venter :P

Skrevet

Jeg har også veldig lyst, men jeg tror ikke jeg får trent noe før etter jul (eksamensperiode nå). Når jeg vet timeplanen etter jul så skal jeg ta kontakt igjen (hvis ikke de øker prisene masse) :)

Skrevet
Jeg har også veldig lyst, men jeg tror ikke jeg får trent noe før etter jul (eksamensperiode nå). Når jeg vet timeplanen etter jul så skal jeg ta kontakt igjen (hvis ikke de øker prisene masse) :)

Det er litt det samme for meg også, svært hektisk nå frem til jul på grunn eksamensstyret! Men vi kan jo holde tråden oppe og se hva som skjer i januar? :)

Skrevet

Hvorfor skulle de økt prisene? :klø:

Skrevet (endret)

Sto i studentavisa at de vurderte å øke prisene for BI-studenter fra januar. Har ikke fått med meg hva avgjørelsen ble.

Endret av Phaedra
Skrevet

Bare for BI-studenter, eller for Nydalen Atletica?

Er jo uansett det beste tilbudet man finner i byen, men krysser likevel fingrene for at de holder prisene nede :)

Skrevet

Bare for BI-studentene, så vidt jeg har forstått. Dette var det siste jeg leste om det. :)

Skrevet (endret)

Whoops, fant en nyere artikkel. Det blir visst litt dyrere for både BI og UiO i steden :lol:

50 kroner er overlevbart dog. 1000 er ikke :)

Endret av Phaedra
Skrevet

Men UiO-studenter betaler allerede 50 kroner mer for å trene på atletica, vil den prisen være den samme da? Siden det prinsippet skal bort, samtidig som det kommer en økning på 50 kroner? Det går jo opp i opp? Eller?

:klø:

Skjønner ikke hvorfor de må ta sånne saker til media. Skaper bare stress. Kan de ikke bare finne en løsning, og så presentere den ferdige løsningen, uten alt tullet rundt?

Skrevet

For å være urimelige? :P neida, jeg tror ikke de gjør noe med prisene jeg..skulle noe skje, så må det være en reduksjon. Vet det kjempes om lavere priser for BI-studentene :)

Gjest Bolledeig
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor de må ta sånne saker til media. Skaper bare stress. Kan de ikke bare finne en løsning, og så presentere den ferdige løsningen, uten alt tullet rundt?

Noe må jo de stakkars studentavisene få lov å skrive om :fnise:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei hei! :) Hvordan er det med dere jenter, både dere som har deltatt i dette emnet og andre, kunne du tenke deg en treningspartner etter jul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...