Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Mora di sitter ved kjøkkenbordet med typen din. Du kommer hjem fra jobb og mora di sier *søren at du kom nå skulle vi akkurat til å begynne å kline. Eller når dere sitter på restaurant så spøker mora di med om ikke hun og kjæresten din skal ta seg en tur på bakrommet. Hvordan hadde du reagert?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde vært 120% sikker på at hun bare spøkte for å muntre opp stemingen.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 (endret) Hadde vel begynt å lure litt, regner med at det er ein spøk fra moren din men ein særdeles dårlig ein.. Kanskje ho har ein liten crush på typen din? :gjeiper: Om det plager deg får du be ho slutte, og si hvorfor. ((Syns den med bakrommet virker litt "grovere", for den hinter meir til noe heilt anna enn klining liksom..)) Endret 12. november 2009 av Syrin_Ulven
*appifany* Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Eh, for å si det slik: Hadde det vært min mor, så hadde jeg klappet til henne! (ok, kanskje ikke klappet, men sagt hardt i fra at det der er rett og slett ikke noe hun skal si til min kjæreste )
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Eh, for å si det slik: Hadde det vært min mor, så hadde jeg klappet til henne! (ok, kanskje ikke klappet, men sagt hardt i fra at det der er rett og slett ikke noe hun skal si til min kjæreste ) Takler du seriøst ikke en dårlig spøk, eller?
I Grosny Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Mora di sitter ved kjøkkenbordet med typen din. Du kommer hjem fra jobb og mora di sier *søren at du kom nå skulle vi akkurat til å begynne å kline. Eller når dere sitter på restaurant så spøker mora di med om ikke hun og kjæresten din skal ta seg en tur på bakrommet. Hvordan hadde du reagert? Si til henne at hun ikke får lov å spøke med slikt. At det er ubehagelig.
felgen Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Vel, det er noen som en gang har sagt at den eneste en kvinne aldri vil slutte å konkurrere med er sin egen mor, og det du beskriver høres ubehagelig ut, selv om det sikkert er spøk.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Hadde jeg vært kjæresten din hadde jeg anmeldt moren din for seksuell trakasering. Haha. Men sånn seriøst, om en far sa dette om kjæresten til sønnen sin ville han blitt sett på som en gammal gris. Moren din prøver nok bare å spøke, men gjør det på en for vulgær måte. Si "mamma, slutt å være så vulgær, han blir jo flau stakkars".
Gjest TS Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Vel, det er noen som en gang har sagt at den eneste en kvinne aldri vil slutte å konkurrere med er sin egen mor, og det du beskriver høres ubehagelig ut, selv om det sikkert er spøk. I min modell av verden skal ikke en mor oppføre seg sånn. Jeg kjenner at dette irriterer vettet av meg. Neste gang så skal jeg gi kraftig beskjed. Enten får hun slutte å tulle med sånt, eller heller gjøre alvor av det.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 I min modell av verden skal ikke en mor oppføre seg sånn. Jeg kjenner at dette irriterer vettet av meg. Neste gang så skal jeg gi kraftig beskjed. Enten får hun slutte å tulle med sånt, eller heller gjøre alvor av det. < BEDRE at hun spøker med det enn at hun noen gang skulle gjøre alvor av det vel
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 I min modell av verden skal ikke en mor oppføre seg sånn. Jeg kjenner at dette irriterer vettet av meg. Neste gang så skal jeg gi kraftig beskjed. Enten får hun slutte å tulle med sånt, eller heller gjøre alvor av det. Enig med deg. Sånt gjør man ikke.
Gjest TS Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 < BEDRE at hun spøker med det enn at hun noen gang skulle gjøre alvor av det vel hehe..ja var litt dumt skrevet det kanskje.. Mente det ikke sånn bokstavlig
*appifany* Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 Takler du seriøst ikke en dårlig spøk, eller? Ikke en sånn spøk fra min egen mor, nei.
Gjest mor selv Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 Bra at du reagerer! Slik skal en mor ikke oppføre seg, spør du meg. Dette er ikke morsomt, bare flaut.
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 Mora di sitter ved kjøkkenbordet med typen din. Du kommer hjem fra jobb og mora di sier *søren at du kom nå skulle vi akkurat til å begynne å kline. Eller når dere sitter på restaurant så spøker mora di med om ikke hun og kjæresten din skal ta seg en tur på bakrommet. Hvordan hadde du reagert? En utenkelig mors rolle for meg. Hadde jeg møtt andre mødre som spøker slik - så hadde jeg begynt å lure på hvem denne moren er egentlig og hva slags rollefigur hun er for sitt barn.
Gjest Gjest_test_* Skrevet 12. november 2009 #16 Skrevet 12. november 2009 En utenkelig mors rolle for meg. Hadde jeg møtt andre mødre som spøker slik - så hadde jeg begynt å lure på hvem denne moren er egentlig og hva slags rollefigur hun er for sitt barn. Takk skal dere ha for alle svar:)
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #17 Skrevet 12. november 2009 Den første kommentaren syntes jeg var litt morsom, men den andre syntes jeg var på kanten. Det er noe med at noe kan være morsomt den første gangen, men ikke alle de andre gangene. Jeg ville ha sagt til henne på tomannshånd hva jeg syntes om de kommentarene. Hun prøver sikkert bare å være kul og prøve og komme overens med deg og kjæresten din som en venninne, men det kommer feil ut. Si at hun ikke trenger å tøffe seg og at du bare vil at hun skal være mammaen din. Jeg måtte si fra til mamma om sexkommentarer fra den nye kjæresten hennes... Det føltes veldig kleint å sitte med dem i stua mens de råklinte eller hvis han kom med en kommentar som gikk på at han skulle ha sex med henne... Hun skjønte det, snakket med ham om det og så sluttet han med det. Det er ikke alltid så lett når man skal forholde seg til hverandre som voksne, men så har man fortsatt forelder-barn forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå