Gå til innhold

Annerledes julegave til samboeren

Drmjente

Anbefalte innlegg

Samboeren min har lenge pratet om at det hadde vært spennende å prøve dykking. Jeg har litt noia for å være under vann så jeg har hoildt igjen. Men så kom jeg til å tenke på at et prøvedykk i basseng kunne kanskje vært noe? Og det hadde vært gøy å overraske med det som julegave. Noen som kjenner til klubber som instruerer, lpner ut ustyr og disponerer basseng så dette kan bli gjennomført. Helst i Drammen-Oslo området. Håper noen har erfaring og tips å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo bare å google på dykkerklubber eller dykkerkurs i det området, er nok mange klubber. Men tror de fleste tilbyr hele kurs, og ikke bare et bassengdykk (bassengdykk er jo bare for å lære teknikkene til det virkelige dykket).

Så da bør du jo investere i et helt kurs. Et bassengdykk er ikke det heelt store hvis man faktisk drømmer om å dykke i sjøen...;) Men bortsett fra det er et dykkerkurs en flott gave:)

Du får bare ta kontakt med noen klubber og høre, om de kan tilby bare bassengdykk. Hvis du skal være med er det jo litt kjedelig å betale for fullt kurs hvis du bare vil dykke i bassenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...