Gjest Madley Skrevet 20. august 2003 #1 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har kjempesensetiv hud. Jeg får ofte kviser i pannen, og under nesa..mens i resten av ansiktet er jeg uttørket. Når jeg skal kjøpe produkter er det oftest for -fet hud -tørr hud -blandingshud Men jeg har prøvd det meste og er kjempefortvila. skal gifte meg til vinteren og har veldig lyst til å få huden på stell innen den tid!!! Forslag til merker el tas imot med stoooor takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. august 2003 #2 Del Skrevet 20. august 2003 Ta deg en tur til en hudpleier som fører Dermalogica og få anbefalt de produktene som er riktige til din hud. I tillegg til behandling hver 6 uke, bør du kjøpe produkter til hjemmebruk. (De får du kjøpt billig på www.lookfantastic.com) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 20. august 2003 #3 Del Skrevet 20. august 2003 Triksing med produkter hjemme kan gjøre vondt verre. Bestill time hos en hudpleier som bruker Dermalogica og få orden på huden din en gang for alle. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 20. august 2003 #4 Del Skrevet 20. august 2003 Det er altså Dermalogica som er det store her på kg??? Er det dyre produkter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. august 2003 #5 Del Skrevet 20. august 2003 Det er mange som liker produktene her inne har jeg fått inntrykk av ja. Jeg er utdannet hudpleier og har tatt kurs i MANGE produktserier. Dermalogica er den jeg liker best. Produktene er dyre, men de er drøye så det går vel opp i opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 Heisan Jeg har også sånn hud, får kviser i panna, men utrolig tørr hud ellers. Jeg har prøvd forskjellige hudprodukter og ikke vært fornøyd. Mange av dem er altfor sterke for huden min. Så, etter litt tid på KG, gikk jeg til hudpleier og prøvde Dermalogica og fulgte opp med det hjemme. Jeg kommer iallfall ikke til å bytte til noe annet - huden min er så mye bedre! Så jeg kaster meg på Dermalogica-koret! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 22. august 2003 #7 Del Skrevet 22. august 2003 *Leya løper og kjøper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå