Gjest Badabing Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hei! Vi er en gjeng som planlegger reunion for en skoleklasse i Oslo. Vi gikk ikke på skole i Oslo, og de fleste er spredd over hele Norge med hovedvekt på Østlandet. Vi trenger derfor et overnattingstilbud. Vi tenker hovedsakelig et opplegg for en dag pluss kveld. Viktig at det ikke er for dyrt, da det er mange som fortsatt er studenter. Jeg tenker overnatting på vandrerhjem i Oslo eller lignende. Hadde først tenkt til å leie en hytte, slik at folk kunne kjøpe egen grillmat eller lignende. Dessverre ser det vanskelig ut å finne hytter på den måten, uten at det blir altfor dyrt. Nå tenker jeg at vi finner på noe ålreit på dagtid. På ettermiddagen bestiller jeg langbord på en ålreit restaurant, uten så mye dyrere mat enn en hundrings. Så er det det å finne på noe gøy på kvelden igjen. Er det noen som har tips til aktiviteter? Jeg er redd for at det lett kan danne seg "klikker" på en del aktiviteter, så trenger tips til noe som kan gjøre det gøy for alle å være sammen, også de som kanskje ikke har hatt kontakt med så mange av de andre. Å gå på byen blir gjerne litt usosialt igjen. Vi er heller ikke mange nok til å leie et utested. Noen som har tips og innspill?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hvorfor skal dere ha gjennforeningen i Oslo, i stedet for der dere gikk på skole? Det naturlige ville vel vært å ha det samme stedet man gikk på skole, og det ville også gjort det lettere med overnatting ettersom folk antageligvis ville hatt familie i området som de kunne overnatte hos. Bare det å måtte ligge på vandrerhjem eller felleshytte hadde fått meg til å takke nei til hele greia...
Gjest Badabing Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Det er fler som bor på Østlandet enn der vi gikk på skole. Det er fler som har familie og venner i Oslo enn andre steder. Men fortsatt ikke alle, og derfor må vi ha et overnattingstilbud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå