Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 I dag har jeg hatt 3-4 sammentrekninger etter hverandre nederst i magen. De forsvant like fort som de kom. Jeg la meg litt ned og etter det har jeg ikke merket noe. Magen virket ikke spesielt hard. Noen som vet hva dette kan være?
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 vet ikke hvor langt du evt er på veg eller noe jeg, men det kan jo være kynnere?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 vet ikke hvor langt du evt er på veg eller noe jeg, men det kan jo være kynnere? Jeg er 31 uker på vei.
Darkannie Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Det var mest sannsynlig kynnere ja. Magen blir hard, og man føler press eller sammentrekninger. De går over hvis man bytter stilling, og skal ikke være vonde. Litt ubehagelig er de, særlig jo lengre ut i svangerskapet man kommer, men aldri direkte vonde. Jeg er plaget MYE med kynnere og er sykemeldt pga dem. Kan nesten ikke røre meg uten at de kommer.
Gjest TS Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Jeg har hatt vondt nederst i magen, spesielt på venstre side siden søndag. Har vært to ganger til kontroll ang dette. Legen kom fram til at det da måtte være ligamentsmerter. Jeg hadde til da ikke opplevd sammentrekninger. De kom i dag. Jeg synes det er ubehagelig og litt vondt. Skal til legen i morgen, kommer til å forklare henne dette da. Men ut fra det jeg leser her inne, så virker dette normalt. Kan jeg leve fortsatt som normalt eller må jeg ro meg helt ned?
Darkannie Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Kynnere er normalt, og du kan leve normalt. Du merker fort ting som utløser kynnere og som du bør unngå å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå