Gjest boblejenta Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Det har nå godt litt over 5 mnd. siden jeg dumpet min x pga. utroskap.Vi hadde vært sammen i litt over 5 år og det var forstatt kjærlighet fra min side når jeg dro,men jeg orket bare ikke mere. Han angret som en hund som alle gjør men jeg greide bare ikke leve med at han hadde løyet for meg og vært men en annen.Tror grunnen for at jeg sliter så mye med det her er at jeg tror han var oppriktig lei seg og angret og at vi begge viste at vi hadde funnet ekte kjærlighet mellom oss. Jeg sitter enda og fantaserer om hvor vi hadde vært om det ikke hadde skjedd,alle de gode stundene og lengselen som jeg fortsatt har etter han,til tross for det han gjorde mot meg,oss. Virker litt som om jeg bare er på jakt etter en lett utvei,et lett svar men akkurat nå trenger jeg det. Er det noen der ute som har vært i lignende situasjon,som har forlatt en person de fortsatt elsker og viste innerst inne at var den "rette" pga hendelser som du ikke har kunnet leve med,for så og finne en enda bedre Mr. Right? Håper noen kan gi meg et positivt svar,Jeg er en 29 år gammel jente som lever i en boble, selv 5 måneder etter bruddet.
Lissi Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Er det ekte kjærlighet når han er utro? Var det bare en gang i fylla eller var det flere ganger? Skal du ta han tilbake må du være sikker på at du klarer å legge dette bak deg. Vil du klare å stole på han igjen? Er jo menneskelig å gjøre feil, men jeg er usikker på om jeg hadde klart å tilgitt det.
stjernekyss Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Selvfølgelig finnes det en bedre mann for deg der ute.
Gjest ts Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Er det ekte kjærlighet når han er utro? Var det bare en gang i fylla eller var det flere ganger? Skal du ta han tilbake må du være sikker på at du klarer å legge dette bak deg. Vil du klare å stole på han igjen? Er jo menneskelig å gjøre feil, men jeg er usikker på om jeg hadde klart å tilgitt det. Skjedde 2 ganger etter hva han har fortalt meg,men jeg måtte høre det fra en god venn ergo så fortalte han ingenting om det selv og jeg måtte konfrontere han med det. Kjenner jeg meg selv rett greier jeg ikke leve med det og det var derfor jeg gjorde det slutt. Jeg vil bare høre fra en som har vært i lignende situasjon og funnet en enda bedre kjæreste, håper du er der ute.
stjernekyss Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Vel, jeg var i en lignende situasjon. Og jeg står ved det første innlegget mitt. Selvfølgelig finnes det en bedre mann for deg der ute. Det vet du jo egentlig selv også.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Jeg var helt knust da det ble slutt mellom meg og min første kjæreste, men etter et halvt år begynte jeg å bli klar for litt flørting og en stund etter ble jeg klar for et nytt forhold. Nå er jeg samboer med en herlig mann som har alle de gode egenskapene til min eks og fler! Jeg lærte følgende av bruddet: Kjærlighet er ikke nok til å få et forhold til å fungere og virkeligheten er ikke som på film... Og uttrykket: "Det fins flere fisk i havet!" hjelper ikke på kjærlighetssorg. Men det er sant. Det fins mange menn der ute. Deilige menn, fine menn, snille menn, menn som ikke er utro. Menn som kjøper blomster til deg, menn som henter deg når det striregner/snør, menn som smiler til deg om morgenen og menn som gir deg massasje når du er sliten. Til du er klar for å møte en ny mann klarer du deg utmerket på egen hånd og sammen med venner og familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå