Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du legger deg på rygg og legger ei pølse over kjønnsleppene dine, da vil det se ut som en pølse i brød. Helt utrolig hvor lik pølsebrøde er kjønnslepper og pølsa ligner jo veldig på en penis. Og mensen kan jo være ketchup.

Lurer på hva den som oppfant pølse i brød egentlig tenkte på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:popcorn: ????

Det var en syk tanke.

Skrevet
Litt for mye fritid eller?

Ja, man kan nok si det, ja. Men det burde vi være glad for, for ellers hadde vi aldri funnet ut av dette.

Skrevet
Hvis du legger deg på rygg og legger ei pølse over kjønnsleppene dine, da vil det se ut som en pølse i brød. Helt utrolig hvor lik pølsebrøde er kjønnslepper og pølsa ligner jo veldig på en penis. Og mensen kan jo være ketchup.

slutter de tidlig på u-skolen på fredager?

• 4 uker senere...
Skrevet
slutter de tidlig på u-skolen på fredager?

Jeg vet ikke når ungdomsskolen slutter, men jeg håper den slutter tidlig alle dagene. Selv så går jeg fortsatt i barnehagen da så når jeg har blitt stor så er det jo ikke sikkert at det finnes ungdomsskoler lengre så det er ingen vits å tenke på.

• 3 uker senere...
Gjest Borghild
Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

har du hatt en pølse mellom kjønnsleppene dine du da siden du vet det?

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Et annet navn på pølse i brød: Kuk i kano. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...