Gjest stillness Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg har tykt langt hår med endel fall nederst i håret.Etter mange års brukt med butikksjampo og balsam så fant jeg ut at jeg skulle prøve frisørprodukter,og da ble valget Redken All soft fordi jeg leste flere steder at denne skulle være god på tykt slitt hår. Håret har jo blitt bedre etter dette,men mitt problem er at når håret tørker så blir det bare kjempestort og frizzy.Så da må jeg bruke noe i det,har prøvd forskjellige produkter i det og får litt mer definerte krøller men det er fortsatt ganske frizzy og stort. Hver gang jeg er hos frisøren så har de alltid oppi masse og da blir håret veldig stivt og klissete,men krøllene kommer frem. Syns håret blir veldig ekkelt med denne metoden og vil ikke måtte vaske håret hver eneste dag. Ja,ble litt langt dette her Uansett spørsmålet mitt er: Er det noe jeg kan gjøre for å få litt mer definerte krøller og roe det ned uten at håret blir stivt?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 (endret) Hei! Jeg vet ikke hvilke krøller du mener, men da jeg hadde langt tykt hår, hadde jeg i mousse og flettet det i to fletter ("musefletter") etter jeg hadde vasket det. Når jeg tok ut flettene ble det veldig fine krøller av det, og jeg kunne variere intensiteten i krøllene ved å flette strammere eventuelt løsere. Vet ikke om dette hjalp deg noe, men metoden funket for meg iaff... Kan også legge til at om du vil ha krøller som er mindre i størrelse, kan du også lage flere fletter Endret 12. november 2009 av ~Fantabulous_kitten~
fabu Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 du kan prøve redken fresh culrs curl refiner eller kms curl up control crem eller curling balm. de er myke. men om du har tungt og mye hår kan det hende at du må ha noe stivere. og det kan du gre ut.
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Ta en titt på www.lockig.se. Det funker for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå