Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg har en venninne som ringer samboeren min flere ganger om dagen for å snakke om hennes kjærlighetsproblemer.dette irriterer vettet av meg.jeg kan jo ikke bare si at hun skal ringe ham.jeg sa det til henne en gang,og da ringte hun og sa det til samboeren min.og han ga seg på det da.men så sa jeg at hun kunne bare ringe.og gjett om hun gjør.det skulle jeg ikke sagt nei.hun er pen å se på,og jeg mistenker at de liker hverandre litt.er jeg paranoid nå?hadde dere godtatt dette?hva hadde dere gjort? Han sier at hun kun er en venn.men jeg blir gal av dette.har begynt å mislike henne.hun er på besøk en gang i uka også.og går ofte med utringete topper og er sååå søt.urk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville spurt kjæresten min hva han syns om å måtte høre på venninna di sine problemer? Synes han det er greit?

Jeg ville ikke ha syntes det var greit uansett hvem det var om ei jente ringte flere ganger daglig til kjæresten min..

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Godtatt det? Ikkje faen..

Eg hadde sagt at nå var det nok, og gitt beskjed om at ho fikk slutte med det asap og finne noen andre å dele problemene sine med.

Be ho finne seg noen andre å snakke med om sånt.

Hvorfor ringer hun til han og ikkje til deg? Det er jo din venninne tross alt.. Kvinnfolk liker vel å grine og mase om slike problemer til andre kvinnfolk som oftest.

Virker som venninna di kanskje har litt interesse i typen din..

Og enig med denne:

Jeg ville ikke ha syntes det var greit uansett hvem det var om ei jente ringte flere ganger daglig til kjæresten min..

(Gjelder ikkje slekt)

Skrevet

Hun ringer til fordi han har tid sieq hun.han er ufør for tiden.men jeg er sykem.å.men jeg orker ikke snakke m henne,blir lei av pratinga.snakker mye og fort.typen min sin sier at han gir henne gode råd.derfor ringer hun sikkert sier han.hm.dette går meg på nervene,jeg må ha mot å si d til henne.tenk om hun liker ham.hjelpes.hun virker jo så forelsket i karen hun dater.hun var så lei seg her forrige uke,hun gråt og typen min strøk på ryggen hennes og arma.jeg ble så sjalu.

Skrevet

Jeg hadde også blitt irritert. Nå er ikke jeg spesielt sjalu, men det er grenser for mas og klag fra andre som trenger å ta opp plass i forholdet til kjæresten min og meg. Min mann har også en venninne som driver og ringer, hun irriterer meg dødsmasse, men det er helst fordi hun legger seg opp i hvordan vi og spesielt hvordan jeg skal gjøre ting. GAH

Skrevet

Jeg har vært i et forhold hvor kjæresten min fikk tekstmeldinger fra ei jente hver dag, og selv om jeg ikke er sjalu som person begynte jeg jo å lure. Vi slo opp etter en stund, og de ble sammen etter tre uker... Etter at han hadde vært helt klar på i ca. 8 måneder at det ikke var noe mer enn vennskap mellom dem. Det beviste bare for en dust han var og at jeg ikke trengte ham i livet mitt...

Din såkalte venninne bør vise deg såpass respekt at hun ikke oppfører seg sånn, og kjæresten din bør vise deg såpass respekt at han ikke oppfører seg som han gjør. Den respekten må du selv sørge for at du får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...