Gå til innhold

~ Det nye forumet ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og drømmer meg bort i hvordan det nye forumet kommer til å se ut. Jeg er ekstremt opptatt av dette, og har sendt PM til samtlige moderatorer for liksom å ha en finger med i spillet. Jeg tror de fleste av mine ønsker vil imøtekommes, og her skal dere få en liten "sniktitt":

* Selvlysende rosa bakgrunns-side

* Selvlysende grønne tema-ruter

* Snakke-bobler istedenfor temarutene vi har nå

* Bilder av marsvin i forskjellige situasjoner i alle margene

* Samtlige KG-brukere må ha en hest som avatar

* Ingen får lov til å poste flere enn 20 innlegg pr. måned

* Etter 200 innlegg, slettes din profil for å gjøre plass til nye brukere

* Alle som skriver ett av følgende ord; vil få minst en måneds utestengelse. Dette er simple ord vi ikke ønsker å benytte oss av i fremtiden.

Vel, jeg håper ingen av dere har innvendinger mot disse nye, morsomme forandringene. Som sagt, jeg er ikke helt sikker på om alle disse trer i kraft, men jeg vil kalle det mest sannsynlig, da jeg bare har mottatt positiv respons på forslagene mine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Du har definitivt for lite å gjøre!.... :ler:
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, Lasse... :roll:

Skrevet
:ler: Du

Jeg har dessuten tatt meg den frihet å markere ord du allerede nå bør tenke på å klare deg uten. Så blir det lettere senere... Ikkeno' å takke for!

Skrevet
:ler:

Ja, GJØR du noe egentlig?

Jeg stiller meg heeelt uforstående til slike spekulasjoner!!!

Skrevet

:o ?????? Jeg HATER å ikke forstå !!!...... Men hva i ALLE mente du med det der????..... Klare meg uten "du" og "å"... Da ble setningen meningsløs da.... ikke ble det morsomt... ikke ble det forståelig... og jeg ble blond... hmf...

Skrevet

Å!.... (Eller .. nei pokkern....).... :sjarmor: Jeg ER litt blondere enn DU ER forstår jeg KANSKJE... MEN om du ER villig TIL å ta meg i lære OM jeg er snill gutt, skal jeg vurdere OG ikke more meg mere NÅ før NOEN svimer av pga kjedsomhet HER... :sjarmor:

Skrevet

Lite trolig at du får dine ønsker oppfyllt, LD, men jeg er sikker på at du kommer til å like nye KG likevel jeg. Jeg liker det veldig godt :)

Skrevet

Fillern! Og jeg som trodde at dette var i boks nå...

Skrevet
' date= da jeg bare har mottatt positiv respons på forslagene mine!

Var det DET du foreslo da du visket meg i øret her....???? Trodde det var noe annet jeg.. derfor jeg sa ja... :oops: hmf! :-? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...